شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس اتفاقی برنده شهرآورد شد

پیشکسوت استقلال گفت: این که پرسپولیس برتری چشمگیری نسبت به استقلال داشت، درست نیست و آن‌ها روی یک اتفاق و حادثه موفق شدند دروازه استقلال را باز کنند.

پرسپولیس اتفاقی برنده شهرآورد شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا: «علی موسوی» اظهار داشت: شکست در شهرآورد از نظر روحی روانی می‌تواند تبعات سنگینی را برای استقلال به همراه داشته باشد.

وی افزود: استقلال شهرآورد را خوب شروع کرد و نسبت به پرسپولیس نمایش بهتری را به اجرا گذاشت. آنها در نیمه دوم تا حدوی دچار افت فنی شدند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگر پنالتی «علی کریمی» تبدیل به گل می‌شد جریان بازی به سود استقلال تغییر پیدا می‌کرد و شاید این تیم باز هم می‌توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

موسوی تصریح کرد: این که پرسپولیس برتری چشمگیری نسبت به استقلال داشت، درست نیست و آن‌ها روی یک اتفاق و حادثه موفق شدند دروازه استقلال را باز کنند.

وی تاکید کرد: استراماچونی مربی بزرگی است و در این مقطع نباید تمام کاسه‌کوزه‌ها را سر او شکست؛ باید به این مربی زمان داد تا بتواند در استقلال تاکتیک‌هایش را جا بیندازد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هنوز هفته‌های زیادی تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و استقلال این فرصت را دارد با پیروزی‌هایی که در هفته‌های آینده کسب می‌کند از بحران فعلی خارج شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied