شمانیوز
شما نیوز

خبر بد برای بارسایی ها / مسی باز هم مصدوم شد + تصاویر

ستاره بارسلونا که امشب برای اولین بار در این فصل، در ترکیب اصلی آبی و اناری ها قرار گرفت، در پایان نیمه اول جای خود را به عثمان دمبله داد.

خبر بد برای بارسایی ها / مسی باز هم مصدوم شد + تصاویر

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، لیونل مسی پیش از آغاز رقابت های فصل جدید لالیگا مصدوم شد و در چند دیدار ابتدایی بارسا غایب بود. او پیش از دیدار تیمش مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان شرایط بازی را پیدا کرد و در آن دیدار به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت.

او در دیدار ابتدای هفته برابر گرانادا هم 30 دقیقه بازی کرد؛ هرچند نتوانست مانع از شکست 2-0 تیمش شود.

 

مسی امشب در دیدار بارسا مقابل ویارئال سرانجام از ابتدا به میدان رفت اما این بار هم حضورش در زمین بیش از یک نیمه طول نکشید. او که اواسط نیمه اول برای لحظاتی در کنار زمین مورد مداوا قرار گرفت، تا پایان این نیمه در زمین ماند اما بین دو نیمه جای خود را به عثمان دمبله داد تا نگرانی هواداران بارسا برای ادامه فصلی این تیم چندان خوب شروع نکرد، دو چندان شود.

 

هنوز میزان آسیب دیدگی او مشخص نیست و باید منتظر اظهارنظر کادر پزشکی بارسا ماند. ارنستو والورده، سرمربی بارسا، پیش از بازگشت مسی گفته بود که در مورد استفاده از او ریسک نمی کند و تا بهبودی کامل او صبر خواهد کرد. شاید تصمیم او برای تعویض ستاره آرژانتینی هم تنها جنبه احتیاطی داشته و مشکل او، چندان جدی نباشد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied