شمانیوز
شما نیوز

ساعت بازی استقلال و ذوب اهن پنجشنبه 4 مهر + پیش بازی

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال میزبان استقلال تهران خواهد بود.

ساعت بازی استقلال و ذوب اهن پنجشنبه 4 مهر + پیش بازی

به گزارش شمانیوزی به نقل از فارس ، از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز پنج‌شنبه 4 مهر ‌ماه تیم ذوب‌آهن اصفهان در اصفهان میزبان استقلال تهران است.

 

ذوب‌آهن که نتوانست پیش از شروع مسابقات لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا موفق ظاهر شود، در لیگ نیز به عدم موفقیت خود ادامه داد و بعد از گذشت 4 هفته از رقابت‌های لیگ هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.

 

شاید شاگردان منصوریان بعد از تغییر و تحولات در ترکیب تیم و اضافه شدن بازیکنان سرباز هنوز به اوج آمادگی نرسیده‌اند اما حالا و با گذشت 4 هفته و بازگشت مصدومان این تیم انتظار می‌رود آن‌ها نمایش خوبی برابر استقلال داشته باشند.

 

استقلال تهران اما که استراماچونی را به عنوان سرمربی به خدمت گرفت، تاکنون نتوانسته پایین‌ترین حد انتظار هواداران را برآورده کند و شکست در دربی تهران و قرار گرفتن در رده یکی مانده به آخر جدول، وضعیت را برای آن‌ها قرمز کرده است.

 

 

علی‌رضا منصوریان در حالی مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد که فصل گذشته و در تهران شکست سنگینی برابر این تیم متحمل شد و حالا قصد جبران دارد؛ استراماچونی نیز برای نشان دادن شایستگی‌ها و شاید ماندن روی نیمکت استقلال به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد و از همین سو این دیدار حساسیت بالایی برای مربیان 2 تیم دارد.

 

داوران دیدار ذوب‌آهن و استقلال

این بازی از ساعت 18:30 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود و بیژن حیدری قضاوت این دیدار را برعهده دارد و محمدرضا ابوالفضلی، رحیم شاهین،، حمید حاج‌ملک،  کمیل غلامی و ایوب غلامزاده وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ محسن ترکی نیز ناظر این بازی است.

 

محرومان و مصدومان دو تیم

تیم ذوب‌آهن در این دیدار محمدرضا خلعتبری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و از حضور بازیکنان سرباز نیز می‌تواند استفاده کند، همچنین ارسلان مطهری و ماکولی کریستانتوس با رفع مصدومیت به این بازی می‌رسند.

استقلال اما علی کریمی را به دلیل محرومیت و شیخ دیاباته را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت اما سرمربی این تیم می‌تواند از فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی برای این دیدار استفاده کند.

 

نتایج بازی‌های گذشته

ذوب‌آهن در هفته قبل مهمان صنعت نفت آبادان بود و در پایان با نتیجه یک بر یک متوقف شد؛ شاگردان منصوریان با 3 تساوی و یک شکست و 4 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

 

شاگردان استراماچونی نیز در هفته گذشته برابر پرسپولیس تهران قرار گرفتند و در پایان با نتیجه یک بر صفر به شکست خوردند؛ استقلال با 2 تساوی و2 شکست و 2 امتیاز در رده پانزدهم جدول حضور دارد.

 

تاریخچه بازی‌های دو تیم

دو تیم ذوب‌آهن و استقلال در مجموع 36 بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که در این بین 11 پیروزی از آن سبز‌پوشان شده است و 12 برد نیز سهم استقلال بوده و 13 دیدار مساوی شده است؛ بهترین برد هر دو تیم در برابر یکدیگر با نتیجه 3 بر صفر بوده است و پرگل‌ترین بازی‌ها بین این دو تیم نیز 2 بر 2 و یا 3 بر 1 بوده است.

 

 

بهترین گلزنان دو تیم

حمید بوحمدان، محمد‌رضا عباسی و کریستانتوس هر کدام یک گل برای ذوب‌آهن به ثمر رسانده‌اند؛ در استقلال نیز مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی یک گل زده‌اند.

 

برنامه کامل بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

 

چهارشنبه 3 مهر ماه

سایپا - تراکتور تبریز

گل‌گهر سیرجان - صنعت نفت آبادان

نفت مسجد سلیمان - شهر خودرو

پارس جنوبی جم - نساجی مازندران

 

پنج‌شنبه 4 مهر ماه

ذوب‌آهن اصفهان - استقلال تهران

پرسپولیس - سپاهان اصفهان

فولاد خوزستان - پیکان

ماشین‌سازی تبریز - شاهین شهرداری بوشهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی