شمانیوز
شما نیوز

استقلال ثروتمند اما ولخرج!

استقلال هر چند در بازی با ذوب‌آهن در کسب سه امتیاز ناکام بود ولی رگه‌هایی از توانایی برای رسیدن به موفقیت در این تیم کاملا مشهود بود.

استقلال ثروتمند اما ولخرج!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: استقلالی‌ها در 4 بازی اول خود نه نتیجه می‌گرفتند، نه توانایی‌ایی در خلق موقعیت داشتند و از همه بدتر اینکه راحت گل می‌خوردند و این نکته‌ایی بود که هواداران این تیم را ناامید کرده بود، هرچند آنها در این مدت حمایت صد در صدی را از استراماچونی داشتند اما عمده گلایه آنها این بود که تیم‌شان خوب بسته نشده است و این تیم باید بازیکنان با کیفیت‌تری در فصل نقل و انتقالات جذب می‌کرد.

اما امشب برای استقلالی‌ها شب متفاوتی بود، جایی که آبی‌ها بارها موفق شدند دروازه ذوب آهن را با خطر روبرو کنند و آنچه که قبلا در مورد بازی هجومی به هواداران استقلال وعده داده شده بود، کاملا در سبک بازی این تیم مشخص بود.

در بازی با ذوب‌آهن برخلاف بازی‌های قبل، به محض دریافت گل روند تهاجمی تیم استقلال با افت روبرو نشد و آبی‌ها در دقیقه 89 توانستند گل دوم را وارد دروازه حریف کنند. هر چند که مشکل بازی‌های قبل هنوز در این تیم پا بر جا است، جایی که آبی‌ها دو بار در حفاظت از گل زده ناکام مانده و نتوانستند نتیجه پیروزی را نگه دارند.

با نگاهی واقع‌بینانه به عملکرد استقلال در بازی برابر ذوب‌آهن می‌توان به این نتیجه رسید که این تیم در فاز تهاجمی پیشرفت قابل توجهی داشته است چرا که آبی‌ها این‌بار هم در گلزنی موفق بودند و هم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردند. از طرف دیگر بازیکنان تازه‌وارد استقلال هم کم‌کم شرایط حضور در این تیم را درک کرده‌اند. میلیچ نمایشی به مراتب بهتر از دو بازی قبل برابر نفت و پرسپولیس داشت و آرش رضاوند هم که در دقیقه 81 وارد زمین شد در دقیقه 89 یک پاس گل زیبا به فرشید اسماعیلی داد.

اما آنچه استراماچونی باید روی آن کار کند فاز دفاعی تیمش است، جایی که بازیکنان این تیم خیلی راحت به حریفان خود موقعیت می‌دهند. البته این موضوع را نیز می‌توان به استرس بازیکنان تحت‌تاثیر فشاری که تحمل می‌کنند ربط داد. بازیکنان استقلال بعد از هر بازی آماج حملات هواداران تیمشان می‌شوند و طبیعی است در این شرایط فشار زیادی روی آنها باشد.

استقلال و استراماچونی حالا تشنه اولین پیروزی خود هستند، اتفاقی که اگر در بازی با گل گهر رخ بدهد احتمالا آبی‌ها می‌توانند حرف‌های زیادی در لیگ نوزدهم برای گفتن داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied