شمانیوز
شما نیوز

بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل افتتاح شد

بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران با شرکت ۱۲۰۰ نفر از همکاران ورزشکار با حضور دکترحسین زاده مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران در مشهد مقدس افتتاح شد.

بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل افتتاح شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا  حسین زاده در مراسم افتتاحیه این رویداد با اشاره به این موضوع که فعالیت های ورزشی سبب افزایش بازده کاری کارمندان ادارات می شود، گفت: هدف بانک از برگزاری این المپیاد ورزشی ایجاد روحیه همبستگی، ارتقای سطح سلامت کارکنان و در نهایت تقویت قوای روحی و جسمی سرمایه انسانی سازمان است.

 

9b380483-ba04-4fea-bf82-c51007b902dc

 

وی با اشاره به جایگاه ویژه بانک ملی ایران در کشور و خدمات گسترده این بانک به بخش های مختلف کشور گفت:بانک ملی ایران پس از ۹۱سال فعالیت همچنان پر قدرت به راه خود ادامه می دهد و به عنوان بازوی توانمند نظام شناخته می شود و در تلاش است با سرویس های جدید و به روز خود که در آینده نزدیک ارایه خواهند شد، درجهت جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان قدم بردارد. 

 

مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تشکر از همه دست اندرکاران و برگزارکنندگان این المپیاد ورزشی و همچنین تقدیر از حضور همکاران ورزشکار در این رویداد ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این جشنواره روح تازه ای در کالبد سرمایه انسانی سازمان دمیده  شود و قطعا شاهد خدمت رسانی بهتر آنها  به مشتریان گرامی بانک خواهیم بود.

مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران با ارائه گزارشی از روند برگزاری المپیاد ورزشی بانک ابراز داشت: رویداد بزرگ المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران  وارد بیست و ششمین سال برگزاری خود شده  و این برای همه ما مسئولان و کارکنان بانک ملی ایران موجب افتخار است. 

 

298ca987-d033-4087-85f2-c890a5019236

 

وی گفت:این المپیاد ورزشی در سطح ادارات و سازمان ها کم نظیر است و این ناشی از نگاه هوشمندانه بانک ملی ایران به مقوله ورزش و تاثیر آن در سلامت، نشاط، پویایی و بهره وری کارکنان خود می باشد. در عین حال که بانک ملی ایران از قدیم الایام دارای پیشینه و پتانسیل منحصر به فرد در زمینه ورزش می باشد. 

لطیفی افزود: اعتقاد ما این است که سرمایه گذاری و توسعه فضاهای ورزشی هزینه محسوب نشده بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای مهم ترین عامل رشد و ارتقای بانک یعنی نیروی انسانی محسوب می شود.

 

پس از این مراسم که با حضور حبیب اله  رشید ارده معاون منابع انسانی بانک ،تنی چند از مدیران امور و روسای ادارات ستادی و امور شعب و همچنین فرماندار مشهد و  مسئولان استانی برگزار شد   بیش از ۱۲۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور و در قالب ۱۹۱ تیم ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون و تیر اندازی رقابت های خود را آغاز نمودند. این المپیاد به مدت یک هفته در مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied