شمانیوز
شما نیوز

منصوریان : می توانستیم استقلال را ببریم

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل استقلال ابراز رضایت کرد.

منصوریان : می توانستیم استقلال را ببریم
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان پس از پایان دیدار تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: چند هفته‌ای است که از عملکرد تاکتیکی تیمم راضی هستم. ما می‌دانستیم که سیستم استقلال ۲-۵-۳ خواهد بود و چه چیزی می‌خواهند. اگر ارسلان مطهری در دقایق پایانی دقت می‌کرد، می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم. خدا را شکر سرباز‌های ما اضافه شده‌اند و از هفته آینده کم کم آن‌ها را به ترکیب می‌آوریم. خوشحالی بعدی ما این است که خلعتبری می‌تواند جریان بازی ما را عوض کند. احسان پهلوان هم می‌تواند در آینده به ما کمک کرده و دوباره پهلوان دو سال پیش را ببینیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان سرباز ذوب‌آهن آماده نیستند، گفت: ما به این‌ها آسیب رساندیم. ما این‌ها را به بازی آسیایی بردیم و دوباره ۱۵ روز آن‌ها را نداشتیم. بازیکن که نمی‌تواند دو بار بدنسازی کند. اگر شرایط بدنی بازیکنان سرباز ایده‌آل باشد و خلعتبری نیز شرایط خوبی پیدا کند، وضعیت‌مان بهتر خواهد شد. بازیکنان سرباز فصل گذشته به اندازه چهار پنج بازیکن در تراکتورسازی تأثیرگذار بودند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش به برد دست پیدا نمی‌کند، تصریح کرد: به بچه‌ها گفتم باخت به سایپا باید آخرین باخت ما باشد. ما روندی رو به جلو داریم. در تمام بخش‌های تمرین، بحث تمرینات اختصاصی را نیز می‌بینیم. ما باید بازیکنان جوان را هم باتجربه کنیم و قطعاً بدانید در این روند تساوی نمی‌مانیم و شرایط‌مان بهتر خواهد شد. ما امسال نمی‌خواهیم نیم‌فصل اول را از دست بدهیم، برای همین شبانه‌روز کار می‌کنیم. از ساعت ۹ صبح به باشگاه می‌رویم تا ۱۰ شب کار می‌کنیم تا تیم خوب شود. ما در کنار زیبایی‌های فوتبال‌مان می‌خواهیم به پیروزی هم دست پیدا کنیم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که ذوب‌آهن بیشتر حس نباختن دارد تا حس پیروزی گفت: سیستم حریف ۲-۵-۳ بود. کادر فنی استقلال گفته بود با دو مهاجم بازی می‌کنیم و این کار را کردند. ما گفته بودیم که باید با فشار روی استقلال بازی کنیم. با این حال، وقتی در ضمیر بازی قرار می‌گیرید، اتفاقاتی می‌افتد. به هیچ عنوان از فاز دفاعی خوشم نمی‌آید. وقتی فشار روی حریف باشد، روی خط دفاع‌تان فشار وارد نمی‌شود. در پنج بازی گذشته این اتفاق هم برای ما نیفتاده است که یک بر صفر جلو بیفتیم. وقتی این اتفاق بیفتد، با توجه به فشاری که می‌آوریم و مالکیتی که داریم، حریف نمی‌تواند فشار بیاورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied