شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند از دلیل اعتراضش به داور پرده برداشت + عکس

سنگربان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک استوری در اینستاگرام علت اعتراض خود به داور مسابقه را توضیح داد.

بیرانوند از دلیل اعتراضش به داور پرده برداشت + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، در دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته پنجم لیگ برتر که با برتری زرد پوشان اصفهانی به پایان رسید، در اواسط نیمه دوم شاهد اعتراض شدید علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بودیم که با شدت نسبت به تصمیم دارد اعتراض داشت تا جایی که حتی چارچوب دروازه خود را هم رها کرد تا داور بازی را در جریان اعتراض خود قرار دهد.


در جریان بازی شاید به‌سختی می‌توانستیم علت عصبانیت زیاد بیرانوند را متوجه شویم و به همین خاطر پس از اتمام بازی خبرنگاران داستان را از شجاع خلیل زاده نزدیک‌ترین فرد در آن صحنه به بیرانوند جویا شدند که گویا او نسبت به عدم توقف بازی به علت برخورد توپ به سر داور اعتراض کرد که باکارت زرد داور مواجه شد.


این در حالی است که بر اساس قوانین جدید داوری در هر نقطه از زمین اگر توپ به بدن داور اصابت کند، بازی متوقف و سپس با نظر داور با دراپ بال آغازمی شود و بیرانوند قصد داشته است این موضوع را با داور در جریان بگذارد که داور او را باکارت زرد جریمه کرد.


 حالا به همین خاطر دقایقی پیش علیرضا بیرانوند خودش با انتشار استوری در صفحه رسمی اینستاگرام خودش پرده از علت اعتراض خود برداشت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied