شمانیوز
شما نیوز

استقلال از لیگ قهرمانان تایید نشد! +جزئیات

با اینکه برخی از رسانه ها از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا صحبت می کنند رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای از بررسی مدارک باشگاه ها جهت حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید.

استقلال از لیگ قهرمانان تایید نشد! +جزئیات

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: این مصاحبه بدین معنی است که خبر حذف استقلال از بازی های لیگ قهرمانان آسیا مورد تایید نیست. به این خاطر که تازه بعد از بررسی مدارک از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها این فرصت را دارند تا به رای صادره اعتراض کنند. هر چند اکنون در خصوص پرونده باشگاه استقلال رایی صادر نشده است.

سهیل مهدی - رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای در این باره به سایت سازمان لیگ می گوید: این کمیته در حال بررسی مدارک باشگاه ها جهت حضور درفصل آتی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است. بر همین اساس و باتوجه به فعالیت های انجام شده در کمیته صدور مجوز حرفه ای و جدول زمانبندی که برای باشگاه ها داشتیم، فرصت تکمیل مدارک از سوی باشگاه ها به پایان رسیده ودر حال بررسی مدارک آنها هستیم. گمانه زنی هایی درباره تایید یا حذف باشگاه ها هم اکنون مطرح شده که در این زمینه باید بگویم کمیته صدور مجوز حرفه ای در حال رسیدگی گزارش های باشگاه ها است و پس از بررسی نهایی، گزارش های خود را به کمیته بدوی ارسال می کند. در کمیته بدوی گزارش ها مجددا بازبینی می شود و اگر سوالی وجود داشته باشد، نسبت به آن اقدام خواهد شد. نکته مهمی که وجود دارد این است که سعی می کنیم تصمیم گیری ها و اقداماتی که صورت خواهد گرفت حتما در رابطه با حفظ تمامیت فوتبال کشور در عرصه های بین المللی باشد. پس از آن کمیته بدوی رای خود را مستقل اعلام می کند و کمیته صدور مجوز حرفه ای تصمیم گیرنده نخواهد بود. ما فقط نتایج بررسی خود را در اختیار کمیته بدوی قرار می دهیم. در این میان اگر باشگاهی به رای کمیته بدوی اعتراض دارد ظرف مدت ۵ روز می تواند به کمیته استیناف اعتراض خود را اعلام کند.

وی در پایان گفت: از پایان فرصت ارسال مدارک تا اخرین روز رای استیناف، باشگاه ها نمی توانند مدرکی را ارائه کنند و تصمیماتی که در کمیته بدوی یا استیناف گرفته می شود بر اساس مدارکی است که تا قبل از اعتراض خود ارائه کرده اند. امیدوارم بتوانیم مانند هر سال نمایندگان خوبی در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied