شمانیوز
شما نیوز

می‌خواهیم پرسپولیس را ببریم

هافبک جوان ماشین سازی می‌گوید باخت سنگینی که مقابل پیکان تجربه کردند یک اتفاق بوده و با تفکر برد مقابل پرسپولیس در جام حذفی قرار خواهند گرفت.

می‌خواهیم پرسپولیس را ببریم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: سیدمحمد خرم‌الحسینی هافبک جوان ماشین سازان در گفتگو با ورزش سه راجع به باخت سنگین تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: باخت مقابل پیکان یک اتفاق بود. شاید اگر می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم حتی نتیجه برعکس می‌شد. بالاخره اتفاقی بود که افتاد و باید در خانه خودمان مقابل شاهین جبران می‌کردیم. خوشبختانه کادر فنی آنالیز خوبی از شاهین داشتند و بچه‌ها هم طبق آنالیز عمل کردند و خدا را شکر توانستیم با اختلاف ۲ گل شاهین را شکست دهیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

بازیکن جوان سبزقباها راجع به تعداد گل‌های زیاد دریافتی این تیم در بازی‌های اخیر گفت: ما در بازی مقابل سپاهان در اصفهان یک گل خوردیم و باختیم در حالی که پرسپولیس دیروز مقابل همین تیم ۲ بر صفر باخت. هشت گلی که در این دو بازی خوردیم ۶ تای آن مقابل پیکان بود که همان‌طور که گفتم واقعا یک اتفاق بود و دلیلی بر ضعف خط دفاعی ما نیست. ما مقابل سه تیم‌ مدعی سپاهان و استقلال و شهر خودرو فقط ۲ گل خوردیم و بازی با پیکان را یک اتفاق می‌دانم که چون برای جبران نتیجه جلو کشیده بودیم، در ضدحمله گل می‌خوردیم.

وی راجع به بازی بعدی تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی هم عنوان داشت: پرسپولیس تیم بزرگ و خوبی است و نیازی به تعریف من ندارد. با این‌که در اولین مرحله به پرسپولیس خورده‌ایم ولی جای خوشحالی اینجاست که بازی در تبریز و مقابل هوادارانمان است. از همه فوتبال دوستان آذربایجانی می‌خواهم که به استادیوم بیایند تا بتوانیم مقابل پرسپولیس به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

خرم‌الحسینی در پایان افزود: باتوجه به تفکر کادر فنی ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و مقابل پرسپولیس هم فقط به برد فکر می‌کنیم و حتی به پنالتی کشیدن بازی هم فکر نمی‌کنیم چرا که روحیه تیمی ما همیشه برنده شدن است و انشاالله مقابل پرسپولیس هم با حمایت هواداران نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied