شمانیوز
شما نیوز

جزئیات حذف استقلال از لیگ قهرمان آسیا + فیلم

مدتی است که خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بنا به دلایلی در رسانه ها در حال انتشار است . اما این اقدام بالاخره از جانب فیفا رقم خورد ...

جزئیات حذف استقلال از لیگ قهرمان آسیا +  فیلم
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: مدتی است که خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا بنا به دلایلی در رسانه ها در حال انتشار است . اما این اقدام بالاخره از جانب فیفا رقم خورد ...

 

روزنامه گل در صفحه اول خود خبر از حذف آبی پوشان پایتخت از آسیا را داد. به دلیل ناقص بودن مدارک لازم برای صدور مجوز حرفه‌ای و رد شدن در مرحله راستی‌آزمایی و شکایت طلبکاران احتمالاً دوشنبه نامه حذف استقلال از آسیا به تهران می‌رسد.

 

اخبار جنجالی:

گلشیفته فراهانی از مجری صدای آمریکا باردار شد + عکس و جزئیات

 

 

در شرایطی که مدیران باشگاه استقلال حدود ۱۰ روز پیش اعلام کردند مشکل صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه برای شرکت در لیگ قهرمانان اسیا حل شده است اما اواخر شب گذشته خبری مبنی بر احتمال حذف استقلال از آسیا طرفداران این تیم را نگران کرد.

علت حذف استقلال از آسیا چیست ؟

باشگاه استقلال از چند سال پیش به بازیکنانی مثل جواد نکونام و مهدی رحمتی بدهی مالیاتی دارد و باید مشکل مالیاتی این بازیکنان را حل کند.

 

 

 

 

از آنجا که تا چند سال پیش بدهی مالیاتی به بازیکنان بر عهده باشگاه‌ها بود حالا استقلالی‌ها باید این مشکل را نهایتا تا فردا حل کنند در غیر این صورت برای حضور در آسیا با مشکل مواجه خواهند شد. مسئولان باشگاه استقلال در این زمینه با افرادی که به آنها بدهی مالیاتی دارند تماس گرفته و در حال رایزنی برای گرفتن رضایت آنها هستند.

 

 

واکنش استقلال به ماجرای حذف از آسیا

یکی از مدیران باشگاه استقلال با تکذیب این خبر گفت: تمامی مدارک برای دریافت مجوز حرفه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد

 

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، در خصوص بسته شدن پرونده های این باشگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا و کسب مجوز حرفه ای از سوی AFC، توضیحاتی را ارائه کرد که در ذیل می آید:

 

باشگاه استقلال پیش از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا موفق شد تمامی پرونده های خود در این کنفدراسیون را حل و فصل کند تا خطری بابت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فصل آینده این باشگاه را تهدید نکند.

 

حالا که این موضوع خاتمه یافته، بیراه نیست اگر بگوییم خطری بسیار بزرگ و جدی از کنار باشگاه استقلال گذشته و بدهی هایی که طی سالهای گذشته برای باشگاه به وجود آمده بود، استقلال را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار داد. بدون تردید کنار رفتن از لیگ قهرمانان آن هم به دلیل بدهی مالی، آنقدر تلخ است که حتی با قهرمانی آسیا هم، هرگز از تلخی و ناگواری این موضوع ذره ای کاسته نخواهد شد. صادقانه بگویم که این مساله، یکی از بزرگترین و مشکل ترین چالش های باشگاه استقلال طی سالیان و حتی دهه های اخیر بوده که با لطف و تلاش همه دوستان برطرف شد و گامی بزرگ در جهت حفظ و توسعه نشاط و منافع ملی به حساب می آید.

 

باشگاه استقلال توانست با یک تلاش گروهی و شبانه روزی، مجموعه ای از همکاریهای صورت گرفته و عزمی ملی، این خطر بزرگ را از پیش رو بردارد تا هواداران عزیز که سرمایه های اصلی این باشگاه هستند، از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied