شمانیوز
شما نیوز

آخرین خبر از وضعیت مصدومان استقلال

استراماچونی در حالی باید فردا در جام حذفی به مصاف گل ریحان برود که بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

آخرین خبر از وضعیت مصدومان استقلال

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: استقلال فردا در جام حذفی با تیم گل ریحان البرز دیدار می‌کند. استراماچونی، اما باید با دست بسته قدم به این میدان بگذارد چرا که استقلال در حال حاضر بازیکنان مصدوم بسیاری را دارد که در این دیدار غایب خواهند بود.

روز گذشته مشخص شد، محسن کریمی، مهاجم استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی نمی‌تواند آبی‌ها را تا نیم فصل همراهی کند. شیخ دیاباته دیگر مهاجم استقلال نیز هنوز به مرز آمادگی لازم نرسیده است و به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده و عضله شکمی که پیش از این با آن مواجه شده، غایب این دیدار است. فرشید باقری هم به دلیل مصدومیت از همراهی آبی پوشان پایتخت باز مانده است.

حسین حسینی، دروازه بان شماره یک آبی‌ها به دلیل مصدومیت بافت دست راست خود تحت درمان است، این احتمال وجود دارد که حسینی برابر گل ریحان البرز به دلیل همین مصدومیت غایب باشد که در این صورت پور حمیدی دیگر دروازه بان استقلال درون دروازه آبی‌ها خواهد بود.

علی دشتی دیگر بازیکن استقلال که گفته می‌شد به دلیل مصدومیت در سفر به اصفهان آبی‌ها را همراهی نکرده است، گویا در حال حاضر مشکلی ندارد، اما شنیده می‌شود که دلیل عدم همراهی کاروان استقلال توسط دشتی مسائل انضباطی بوده است و نه مصدومیت که در این صورت باید دید استراماچونی از این بازیکن در بازی با گل ریحان استفاده خواهد کرد یا تصمیم دیگری ذر این خصوص اتخاذ می‌کند...

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied