شمانیوز
شما نیوز

حمله مجدد پرسپولیسی‌ها به عرب

شاید جونیور برای درخشش در پرسپولیس نیاز به زمان بیشتری داشته باشد، اما هواداران پرسپولیس نشان دادند حداقل در این مورد صبرشان زیاد نیست.

حمله مجدد پرسپولیسی‌ها به عرب

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: وقتی خبر جدایی برانکو از پرسپولیس رسانه‌ای شد تا کالدرون به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان انتخاب شود، ایرج عرب مدیرعامل وقت این تیم مورد انتقاد شدید هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. انتقادات از عرب به حدی بود که هواداران برای رفتنش تجمع برگزار کردند. بعد از انتخاب سرمربی جدید و پایان یافتن مهلت نقل‌وانتقالات و بعد از گذشت یک هفته از آغاز لیگ برتر، ایرج عرب رفت و محمدحسن انصاری‌فرد جانشین او شد. عرب در آخرین روز‌های مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس وقتی کالدرون از او درخواست جذب یک مهاجم ششدانگ را کرد، عرب و دوستانش به همراه فعالان نقل‌وانتقالاتی بعد از دور زدن قاره‌های مختلف و تست کردن مهاجمان رنگارنگ به یک گزینه ۲۳ ساله برزیلی به نام جونیور براندائو رسیدند. اینکه این بازیکن به چه شکلی و با چه کیفیتی به پرسپولیس آمد، بر همگان پوشیده است، ولی تعریف و تمجید‌های باشگاه پرسپولیس هنگام عقد قرارداد پرسپولیسی‌ها را امیدوار کرد در این فصل شاهد حضور یک فوروارد ششدانگ در نوک خط حمله تیم محبوب‌شان خواهند بود، اما وقتی بازی‌ها شروع شد و جونیور به ترکیب فیکس پرسپولیس رسید، همه متوجه شدند با چه بازیکن ضعیفی روبه‌رو هستند. بازی‌های ضعیف جونیور در ترکیب پرسپولیس، یاد و خاطره دی‌کارمو را برای پرسپولیسی‌ها زنده کرد. به غیر از آن کالدرون هم در اقدامی عجیب به جای حمایت از جونیور او را گزینه نهم خود برای آوردن به پرسپولیس نامید و به نوعی پشت مهاجمش را خالی کرد.

شاید جونیور برای درخشش در پرسپولیس نیاز به زمان بیشتری داشته باشد، اما هواداران پرسپولیس نشان دادند حداقل در این مورد صبرشان زیاد نیست. آن‌ها در بازی مقابل سپاهان وقتی تابلوی تعویض برای رفتن جونیور بالا رفت، شروع به دست زدن و خوشحالی کردند که در نوع خود جالب بود. بعد از شکست تلخ سرخپوشان مقابل یکی از رقبای اصلی این تیم در راه قهرمانی، آن هم در ورزشگاه آزادی، هواداران عصبانی پرسپولیس مجدداً علیه عرب مدیرعامل سابق‌شان موضع گرفتند و به او حمله کردند. آن‌ها در فضای مجازی خطاب به عرب می‌گفتند: «جونیور دستپخت توست، بدبخت‌مان کردی.»

به نظر می‌رسد حداقل تا پایان این فصل هر زمانی که پرسپولیس نتیجه نگیرد، باید شاهد اعتراض به مدیرعامل سابق سرخپوشان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied