شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس در دیار ستارخان

عصر امروز شاهد بازی‌های باقی‌مانده مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جام‌حذفی باشگاه‌های کشور خواهیم بود.

پرسپولیس در دیار ستارخان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: در استادیوم بنیان‌دیزل تبریز، ماشین‌سازی پذیرای تیم پرسپولیس خواهد بود. تیمی که بعد از شکست ۶-۲ برابر پیکان با عبور از سد شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه ۴-۲ از بحران خارج شد. محرومیت‌هایی که به خاطر شهرآورد علیه تیم پرسپولیس اعمال شد در این بازی اجرایی نخواهد شد. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد تیم پرسپولیس شانس بیشتری برای رسیدن به پیروزی داشته باشد. هر چند تیم ماشین‌سازی در هفته ابتدایی بازی‌ها با عبور از سد استقلال نشان داد در بازی‌های خانگی یارای انجام کار‌های بزرگ را دارد. قهرمان در هفته اول می‌شود گفت با قرعه سختی روبه‌رو شده است.

در استادیوم حافظیه شیراز شاهد بازی بین تیم‌های فجر‌سپاسی و فولاد خوزستان خواهیم بود. فجر این فصل شروع خوبی در بازی‌های لیگ یک داشت به‌طوری که هم‌اکنون یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر به شمار می‌رود. حضور پرتعداد تماشاگران شیرازی جلوه خاصی به این بازی می‌بخشد. این مسابقه یک بازی خوب تدارکاتی برای فولاد در هفته تعطیلی لیگ برتر به حساب می‌آید، هر چند نمی‌توان پیش‌بینی کرد فولاد تیم از پیش برنده این دیدار است به خصوص که اسم جام‌حذفی به خیلی از تیم‌ها باور برد برابر تیم‌های بزرگ را داده است.

سپاهان در غیاب چند بازیکن اصلی خود باید به مصاف تیم دسته دومی خیبر خرم‌آباد برود. تیمی که مربی اش مهرداد خادمی است. کسی از تیم خیبر خرم‌آباد انتظار پیروزی در این دیدار را ندارد. بنابراین این تیم می‌تواند بدون دغدغه به میدان بیاید و از بازی برابر تیم سپاهان لذت ببرد. این بازی یک فرصت خوب برای خودنمایی تیم خیبر است؛ و البته کسب تجربه از یک بازی بزرگ. تماشاگران خرم‌آبادی هم می‌توانند با حضور در استادیوم از تماشای این بازی لذت ببرند.

مصاف پارس جنوبی- ذوب‌آهن یکی از دیدار‌های حساس امروز به شمار می‌رود. این دو تیم در هفته دوم در جم با هم بازی کردند که بازی دو تیم گلی دربر نداشت. این بازی نمی‌تواند با نتیجه مساوی تمام شود به این خاطر که در چارچوب جام‌حذفی برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه دو تیم در لیگ برتر به مصاف هم رفتند در این بازی با شناخت کافی به میدان می‌آیند و این شاید کار دو تیم را برای پیروزی سخت کند.

در دیگر بازی‌ها پیکان در استادیوم اختصاصی خود پذیرای تیم شهدای زرکان خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد کار سختی برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی بازی‌ها داشته باشد. خوشه طلایی، صدرنشین لیگ یک هم در حالی در استادیوم یادگار امام (ره) قم پذیرای تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود که شاهین قرار است با برخی از بازیکنان امیدش در این بازی حاضر شود به این خاطر که شاهین در بازی با ماشین‌سازی با نتیجه ۴-۲ شکست خورد و بعد از این بازی عبدا... ویسی به برخی از بازیکنان تیمش اتهام کم‌کاری زد.

استقلال، اما در استادیوم انقلاب کرج به مصاف تیم گل‌ریحان می‌رود. گل ریحان که هدایتش برعهده محمد نصرتی است تاکنون در بازی‌های لیگ یک باخت نداشته است. این بازی فرصت خوبی است که استقلال اولین برد در فصل جاری را تجربه کند. قطع به یقین پیروزی در این دیدار برای استقلال آسان به دست نخواهد آمد با وجود اینکه حریف دسته اولی است.

بازی سردار بوکان- شهرداری ماهشهر جدال دو مربی دسته اولی است؛ پیروز قربانی و مهدی پاشازاده. در ماهشهر هم تیم استقلال این شهر بازی با تیم مس نوین کرمان را تجربه خواهد کرد. مس نوین تیم دوم باشگاه مس به شمار می‌رود. برنامه بازی‌های امروز از این قرار است:

دوشنبه ۸ مهر ۹۸،

۱۵:۳۰: ماشین‌سازی تبریز- پرسپولیس تهران (بنیان‌دیزل تبریز)

داور: کوپال ناظمی، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی‌نژادیان

۱۵:۰۰: فجرسپاسی شیراز - فولاد خوزستان (حافظیه شیراز)

داور: امیر عرب‌براقی، کمک‌ها: مهدی عالیقدر و علی احمدی

۱۶:۳۰: خیبر خرم‌آباد- فولاد مبارکه سپاهان (تختی خرم‌آباد)

داور: روح‌ا... شریفی، کمک‌ها: حسن یوسفی و محمد راهی

۱۷:۱۵: پارس جنوبی جم - ذوب‌آهن اصفهان (تختی شهر جم)

داور: سیدرضا مهدوی، کمک‌ها: امیر آشورماهانی و احد سلطانی

۱۷:۱۵: پیکان تهران - شهدای رزکان کرج (شهدای شهرقدس)

داور: عبدالنبی پورخلف، کمک‌ها: ولی کاووسی و علیرضا ممبینی

۱۷:۱۵: خوشه طلایی ساوه- شاهین بوشهر (یادگار امام (ره) قم)

داور: محمدرضا تارخ، کمک‌ها: یعقوب حجتی و فرهاد مروجی

۱۸:۱۵: گل ریحان البرز - استقلال تهران (انقلاب کرج)

داور: مهدی سیدعلی، کمک‌ها: علی میرزابیگی و تورج عیوض‌محمدی

۱۵:۳۰: سردار بوکان - شهرداری ماهشهر (خاتم‌الانبیا بوکان)

داور: ابوالفضل دوستی، کمک‌ها: علیرضا طاهرخانی و محمد شاکر

۱۷:۳۰: استقلال ماهشهر- مس نوین کرمان (شهدای ماهشهر)

داور: هادی علی نیافر، کمک‌ها: مهدی معماری و ابراهیم نیکنام

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied