شمانیوز
شما نیوز

گل‌ریحان از استقلال برتر بود!

مربی گل ریحان می‌گوید تیمش مستحق شکست برابر استقلال نبوده است.

گل‌ریحان از استقلال برتر بود!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا: گل‌ریحان البرز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه ۳ بر یک مقابل استقلال مغلوب شد و از این رقابت‌ها کنار رفت.

کیانوش رحمتی، مربی گل‌ریحان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم. شناخت خوبی از استقلال داشتیم. حدود ۳ هفته پیش بازی دوستانه با آن‌ها داشتیم و در هفته گذشته براساس تاکتیک‌های استقلال تمرین کردیم. با احترامی که برای استقلال قائلم ولی ما تیم برتر میدان در ۹۰ دقیقه بودیم. به نظرم اعتراض نصرتی به حق بود چون به نظرم روی بازیکن ما خطا شده بود و منتهی به گل شد.

او افزود: به نظرم روز خوبی نبود و اگر به فکر پیشرفت در فوتبال هستیم، باید خیلی مسائل دست به دست هم بدهند تا پیشرفت کنیم. همه ارکان فوتبال برای پیشرفت باید برنامه داشته باشند و به یک نگاه به تیم‌ها نگاه کنند. ما اسما در این بازی میزبان بودیم ولی هیچ شرایطی از میزبانی را ندیدیم. امروز واقعا خیلی بد بود که در VIP ورزشگاه به سرمربی تیم‌مان توهین می‌شود، این اتفاق در ورزشگاه خودمان رخ داد. متاسفانه قانون ۱۰-۹۰ رعایت نشد و هواداران به صورت آزاد به ورزشگاه آمدند. تیم ما در ۹۰ دقیقه پیشرفتمان را نشان دادند ولی تصمیم‌های اشتباهی گرفته شد که منجر به اخراج بازیکن ما شد، باعث شد که تیم باتجربه استقلال برنده شود. در نیمه دوم دشتی باید اخراج گرفته می‌شد و پنالتی گرفته می‌شد اما به راحتی از این صحنه گذشتند. البته این اتفاقی بود که ما در جریان بازی دیدیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied