شمانیوز
شما نیوز

شکایت صاحب جمعی از استقلال مردود اعلام شد

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص برخی از پرونده ها صادر کرد.

شکایت صاحب جمعی از استقلال مردود اعلام شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*در پرونده شکایت آرتا منهاجی از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت 650 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 10 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت رضا معقولی از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت علی جراحکار از باشگاه شهرداری تبریز، کمیته وضعیت دعوی خواهان را با توجه به تقاضای خواهان و شرح مندرج در ملاحظات مردود اعلام کرد.

*در پرونده شکایت حسین قره باغی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 575 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نمی باشد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت سعید آهنی از باشگاه پارس جنوبی، کمیته وضعیت این دادخواست را به دلیل عدم رفع نقص در مهلت معین مردود اعلام کرد.

*با توجه به شکایت پیمان صاحب جمعی از باشگاه استقلال تهران، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده این دادخواست را به دلیل عدم رفع نقص در مهلت معین مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied