شمانیوز
شما نیوز

رونالدو: گاهی با پسرم پیتزا می‌خورم

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در مصاحبه ای با کانال یوتیوب شخصی خود در مورد شرایط بدنی خود صحبت کرد.

رونالدو: گاهی با پسرم پیتزا می‌خورم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فوتبالی:  رونالدو در این باره که چربی بدن او در کمترین حالت ممکن است، بیان کرد:" بحث چربی بدن درست است اما 60 تا 70 درصد از زندگی من را فوتبال تشکیل می دهد. باید خودم را وقف تمرینات بکنم اما آمادگی بدنی هم مهم است. 90 درصد موفقیتم به خاطر خوب خوابیدن، خوب تمرین کردن و خوب ریکاوری کردن است. هیچ رازی وجود ندارد. اگر مراقب خودت نباشی،هیچ شخص دیگری نمی تواند به تو کمک کند."

ستاره پرتغالی به شدت مراقب رژیم غذایی خود است اما گاهی استثنا قائل می شود. وی افزود:"البته این طور نیست که هرگز رژیم غذایی خود را عوض نکنم. گاهی با پسرم پیتزا می خورم. در غیر این صورت زندگی برایم خسته کننده می شود. البته مهم است که مراقب غذاهایم باشم."

رونالدو در مورد شخصیت خودش هم صحبت کرد:"دوست ندارم از کسی تقلید کنم. دوست دارم که همیشه خودم باشم هر چند که ممکن است جزئیات کوچکی وجود داشته باشد و گاهی از دیگران الگو بگیرم. نه تنها از شخصیت های فوتبال بلکه از ستارگان رشته های دیگر نظیر فرمول یک، لیگ بسکتبال، گلف، UFC یا چنین چیزهایی. مهم است که اخلاق کاری من شبیه دیگران باشد. حتی مدیران اجرایی شرکت های بزرگ هم باید سخت تلاش کنند تا به دستاوردهای بزرگ برسند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied