شمانیوز
شما نیوز

سپاهان تراکتور را پشت سر گذاشت

تیم فوتبال سپاهان در دیدار برابر خیبرخرم آباد موفق شد برای ششمین دیدار پیاپی دروازه اش را بسته نگه دارد.

سپاهان تراکتور را پشت سر گذاشت

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: سپاهان و تراکتور تنها تیم های لیگ ایران تا پیش از برگزاری مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بودند که هیچ گلی دریافت نکردند. این آمار اما با برگزاری مسابقات جام حذفی دستخوش تغییر شد.

در رقابت های مرحله یک شانزدهم جام حذفی، تیم فوتبال تراکتور که در همدان مقابل پاس بازی کرد، توانست با نتیجه 2 بر 1 برنده شود ولی محمدرضا اخباری که جانشین رشید مظاهری شده بود، یک گل خورد تا سرانجام قرمزهای تبریزی در فصل جاری لیگ برتر، دروازه اشان را باز شده ببینند.

در خرم آباد اما شرایط برای قلعه نویی و شاگردانش علیرغم جو سنگینی که در ورزشگاه وجود داشت، بسیار خوب پیش رفت. آنها در دقیقه 10 گل اول بازی را به میزبانشان در شرایطی زدند که حمایت بسیار خوبی از سوی هوادارانشان داشتند و در دقایق پایانی هم 2 گل دیگر زدند تا با یک پیروزی آسان به دیدار هفته ششم مقابل ذوب آهن برسند.

پیروزی 3 بر صفر، یعنی اینکه یک بار دیگر پیام نیازمند دروازه اش را بسته نگه داشت و حالا با احتساب 5 دیدار در رقابت های لیگ برتر، 630 دقیقه است که دروازه اش را بسته نگه داشته است تا هم آماری ویژه برای خودش و هم شرایط خوبی برای طلایی پوشان در خط دروازه رقم بزند.

البته اگر بازی های جام حذفی را در نظر نگیریم، رقابت های تراکتور و سپاهان همچنان به صورت پایاپای در لیگ ادامه خواهد داشت. سپاهان در هفته ششم رقابت ها، مقابل ذوب آهن در نقش جهان بازی می کند و تراکتور در تبریز و ورزشگاه یادگار امام، پذیرای شاگردان کمالوند خواهد شد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied