شمانیوز
شما نیوز

واکنش شوچنکو به شایعات هدایت آث‌میلان

آندری شوچنکو، ستاره سابق و اوکراینی روسونری، شایعات هدایت میلان را رد کرد.

واکنش شوچنکو به شایعات هدایت آث‌میلان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: میلان در فصل جاری عملکرد بسیار ضعیفی داشته و یکی از بدترین شروع های تاریخ باشگاه خود را با پذیرش چهار شکست در شش بازی در سری آ تجربه کرده است. اخبار حاکی از احتمال اخراج مارکو جامپائولو و حضور آندری شوچنکو روی نیمکت این تیم است، اما اسطوره روسونری در سالهای نه چندان دور مدعی شد فعلا تنها به تیم ملی اوکراین فکر می کند و تصمیمی به بازگشت به میلان نداشته است.

آندری شوچنکو گفت: "من میلان را دوست دارم، اما این باشگاه با من تماس نگرفته است و در جنبه حرفه ای نیز من در حال حاضر به فکر کار کردن در میلان نیستم. من مربی تیم ملی اوکراین هستم و تمام تلاشم متمرکز به تیم ملی کشورم است و می خواهم با بازیکنانم به یورو 2020 برویم. من در حال حاضر در میلان هستم، اما سفر من به این دلیل است که قصد دارم نمایش بازیکنان اوکراینی را تماشا می کنم و بعد از بازی آتالانتا، من به همراه دوستان میلانی خود برای صرف شام به بیرون می روم. این فقط یک قرار اجتماعی است، زیرا ما هنوز دوستان خوبی هستیم.

پائولو مالدینی و زوانمیر بوبان تضمین واقعی موفقیت میلان هستند و این تیم به زودی دوباره موفق خواهد شد. میلان در قلب من جای دارد و من اطمینان دارم که آنها به زودی این کار را انجام می دهند."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied