شمانیوز
شما نیوز

ترکیب پرسپولیس مقابل شهر خودرو مشخص شد

کالدرون ترکیب تیمش برای بازی با شهر خودرو را مشخص کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل شهر خودرو مشخص شد

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"،  سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای جدال با شهرخودرو بار دیگر تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده است.

 

مهمترین نکته در ترکیب پرسپولیس خروج جونیور براندائو از ترکیب اصلی و حضور محسن ربیع خواه است. این در حالیست که سیامک نعمتی بعد از عملکرد درخشان در جدال با سپاهان بار دیگر در سمت راست دفاعی به کار گرفته شده و باید دید برای زوج خط دفاعی این تیم در کنار محمدحسین کنعانی زادگان، کالدرون قصد دارد از انصاری سود ببرد یا محسن ربیع خواه.


ترکیب سرخ ها برای این بازی به شرح زیر است: علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، حسین کنعانی زادگان، محمدنادری، سیامک نعمتی، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور

 

طبق این ترکیب احتمال اینکه محسن ربیع خواه در قلب دفاعی و در کنار محمدحسین کنعانی زادگان قرار گیرد زیاد است. سیامک نعمتی در سمت راست دفاعی و محمد انصاری در سمت چپ قرار خواهد گرفت و محمد نادری نیز همانند دیدار با سپاهان در خط میانی حضور خواهد یافت.

 

با خروج جونیور براندائو، احتمال اینکه وحید امیری یا مهدی ترابی در کنار علی علی پور به عنوان زوج خط حمله حضور یابد زیاد است.

 

دیدار دو تیم شهر خودرو و پرسپولیس از ساعت 18:15 در استادیوم امام رضا برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied