شمانیوز
شما نیوز

واکنش معاون باشگاه نساجی به استعفای مهاجری

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران درباره استعفای محمدرضا مهاجری صحبت کرد.

واکنش معاون باشگاه نساجی به استعفای مهاجری

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایلنا: علی دهقانی معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران درواکنش به استعفای محمدرضا مهاجری از سمت سرمربیگری این تیم اظهار داشت: استعفا یعنی این که نامه رسمی ارائه شود و درباره آن تصمیم گیری شود. اگر نامه رسمی به ارکان مدیریت باشگاه فرستاده شود آنگاه می‌توانم گفت که ایشان قصد استعفا دارند.

او ادامه داد: فکر می‌کنم که آقای مهاجری یک مقدار نسبت به شرایط موجود که بیشتر آن دست باشگاه نیست نگران هستند که سعی داریم که در آینده نزدیک برطرف شود.

دهقانی در پاسخ به این سوال که منظور او مشکلات مالی است یا خیر گفت: در حال حاضر چهار بازیکن ما کارتشان صادر نشده است و دست سرمربی برای تغییر جریان بازی و مسائلی از این قبیل بسته است. همین مسئله باعث شده تا ایشان یک مقدار از نظر روحی روانی تحت فشار باشند.

معاون باشگاه نساجی درباره اینکه چه زمانی کارت بازی این چهار بازیکن صادر می‌شود گفت: باید نیمی از دیون باشگاه یا پرداخت شود یا اینکه رضایت شاکیان را کسب کنیم. رقم دقیق بدهی باشگاه را نمی‌دانم اما فکر می‌کنم حدود 4 میلیارد باشد.

دهقانی درخصوص اینکه مالکان باشگاه برای حل مشکلات چه تدابیری داشته‌اند گفت: جلساتی داشتند و مشکل اصلی ما دریافت حق پخش و کپی رایت است که همین می‌تواند 80 درصد منابع مالی باشگاه را درست کند. 20 درصد هم به تبلیغات محیطی مربوط می‌شود که آن هم همانند حق پخش و کپی رایت به ما تعلق نمی‌گیرد.

معاون باشگاه نساجی درباره زمان آغاز دور جدید تمرینات نساجی عنوان کرد: قرار است تمرینات از روز دوشنبه در تهران برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied