شمانیوز
شما نیوز

دلیل استعفای دستیار فرهاد مجیدی چه بود؟

مربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران درباره جدایی از این تیم واکنش نشان داد.

دلیل استعفای دستیار فرهاد مجیدی چه بود؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرشاد ماجدی، مربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران درباره استعفا از هدایت تیم امید بیان کرد: کمیته فنی فدراسیون فوتبال به دنبال مربی برای تیم امید بود و به همین دلیل من تصمیم گرفتم تا استعفا بدهم تا دست اعضای کمیته فنی برای انتخاب مربی باز باشد.

او افزود: فرهاد مجیدی نیز بنا بر صلاحدیدش و اینکه دخالت‌هایی در تیم امید می‌شد، استعفا داد و برای حمید استیلی و مربیانی که به تیم امید می‌آیند، آرزوی موفقیت می‌کنم. من هم دوست دارم تیم ملی امید به المپیک برسد و طلسم صعود نکردن به این رقابت‌ها را بشکند.

ماجدی ادامه داد: ما به همراه کادرفنی شرایط خوبی را در تیم امید داشتیم و تلاش می‌کردیم تا تیم را آماده مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ کنیم. بحث قطع همکاری از سوی کمیته فنی وجود نداشت و ما استعفا دادیم تا دست آن‌ها بازبماند.

مربی سابق تیم ملی فوتبال امید ایران در پایان گفت: نمی‌دانم چه مربیانی قرار است به تیم ملی امید بیایند، اما امیدوارم تیم را به المپیک برسانند و طلسم شکنی کنند.

در پایان لازم به ذکر است، چندی پیش فرهاد مجیدی و فرشاد ماجدی از تیم ملی امید کناره گیری کردند و حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied