شمانیوز
شما نیوز

والدس اخراج شد!

سنگربان سابق تیم فوتبال بارسلونا از سرمربیگری تیم جوانان این باشگاه برکنار شد.

والدس اخراج شد!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: گمانه‌زنی‌هایی که درباره احتمال برکناری ویکتور والدس از سرمربیگری تیم جوانان باشگاه بارسلونا صورت گرفت، درست از آب درآمد و این باشگاه امروز (دوشنبه) دروازه‌بان سابقش را اخراج کرد.

والدس کمتر از سه ماه پیش هدایت تیم زیر ۱۹ ساله‌های اول (Juvenil A) باشگاه بارسلونا را برعهده گرفت، اما اکنون بعد از تنها ۸۰ روز از زمان انتصابش اخراج شد که ظاهراً دلیل آن به اختلافاتش با دو تن از مدیران باشگاه، پاتریک کلایورت و جوردی رورا برمی‌گردد.

طبق گزارش نشریه آس، والدس چندی پیش با کلایورت که مدیر آکادمی باشگاه بارسلونا است مشاجره‌ای داشته و مراتب اعتراض خود را نسبت به عدم اختصاص امکانات کافی به شاگردانش از جمله ارائه فرصت بازی در ورزشگاه جدید بارسلونا اعلام کرده است. او در چند اظهارنظر علنی هم از این موضوع گلایه کرد که ظاهراً به مذاق مدیران باشگاه خوش نیامده است و به این ترتیب دوران مربیگری سنگربان آبی‌و‌اناری‌ها در این باشگاه خیلی زود به پایان رسید.

علاوه بر این والدس تصمیمات دیگری هم اتخاذ کرده که باعث شده مدیران باشگاه در تصمیم خود برای اخراج او مصمم شود. یکی از آن‌ها خودداری او از استفاده از بازیکنان بارسای B در ترکیب تیمش برای حضور در لیگ جوانان اروپا و نیز تأخیر در به میدان فرستادن تیمش مقابل اینتر در لیگ جوانان اروپا به دلیل طولانی شدن صحبت‌هایش با بازیکنان خود در مرکز تمرینی «سیوتات اسپورتیووای» بارسلونا بوده است.

با اخراج والدس، باشگاه بارسلونا فرانک آرتیگا را به عنوان سرمربی تیم جوانان باشگاه بارسلونا منصوب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied