شمانیوز
شما نیوز

با نظر کالدرون مهاجم برزیلی پرسپولیس در استانه جدایی قرار گرفت

مهاجم برزیلی پرسپولیس دیگر هیچ راه بازگشتی را باقی نگذاشته و اثبات کیفیت پایین او به مدیران باشگاه و همچنین کادر فنی موجب، بروز نارضایتی صد درصدی شده است.

با نظر کالدرون مهاجم برزیلی پرسپولیس در استانه جدایی قرار گرفت
به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیوز ، جونیور براندائو که اکنون گرانقیمت‌ترین بازیکن پرسپولیس با رقم دستمزد 450 هزاردلار به حساب می‌آید، بدون شک بدترین بازیکن سرخ‌ها در 6 هفتۀ گذشته بوده که علاوه بر ضعف شدید در پست تخصصی بازیگری‌اش، از حداقل کیفیت‌های یک مهاجم در لیگ برتر ایران برخوردار نیست و یاد و خاطرۀ دی کارمو را زنده کرده است!

 

 

براندائو اکنون در پرسپولیس تنهاتر از همیشه است، بازیکنان پرسپولیس حسابی به اوضاع کیفی او اعتراض دارند و هواداران شدیداً خواهان کنار گذاشتن او شده‌اند؛ این فشارها مدیریت پرسپولیس را هم بر روی وی حساس کرد تا با ملاحظۀ دقیق‌تر نسبت به کیفیت او همقدم هواداران شود و در نهایت نیز کادر فنی در برابر انتقادات تسلیم شود و به مدیریت باشگاه اعلام کند که اگر گزینه‌ای برای اضافه شدن به پرسپولیس وجود دارد، می‌توانند قید براندائو را بزنند!

 

 

نکته جالب ماجرا این است که براندائو در لیست اولویت‌های کالدرون در رتبۀ هشتم قرار داشت و هشتمین مهاجم پیشنهادی شخص کالدرون بود که مدیران پرسپولیس موفق به جلب رضایت وی شدند!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied