شمانیوز
شما نیوز

واکنش مدافع ملی‌پوش استقلال به ادعای دخالت استیلی در کار مجیدی

مدافع تیم ملی فوتبال امید می‌گوید اکنون مقطع مناسبی باری صحبت درباره اختلافات حمید استیلی و فرهاد مجیدی نیست و این موضوع باید در درون خانواده حل شود.

واکنش مدافع ملی‌پوش استقلال به ادعای دخالت استیلی در کار مجیدی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا: عارف غلامی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید درباره شروع دور جدید تمرینات این تیم گفت: خوشبختانه اکثر بازیکنان در اردو حضور یافتند و سایر بازیکنان طی روزهای آینده در تمرینات حضور خواهند داشت. برنامه‌ریزی مناسبی از سوی فدراسیون فوتبال انجام شده تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی درباره سرمربیگری حمید استیلی و حواشی پیرامون فرهاد مجیدی و حمید استیلی گفت: این حواشی درباره دو پیشکسوت بزرگ فوتبال و فدراسیون فوتبال است و ما بازیکنان در حد و اندازه‌ای نیستیم که درباره این مسائل صحبت کنیم و قضاوتی داشته باشیم. ما بازیکن هستیم و هر تصمیم که فدراسیون فوتبال اتخاذ کند، قبول می‌کنیم. هدف همه ما صعود به المپیک است.

مدافع ملی‌پوش استقلال درباره اینکه آیا حمید استیلی در جلسات آنالیز حضور داشت و ادعای مجیدی مبنی بر دخالت او در کار فنی صحت دارد؟ گفت: این مسائل درباره درون تیم و خانوادگی است. مطمئنا نباید تا این حد سر و صدا کند چرا که به تیم ملی امید و به این بازیکنان ضربه می‌زند. ما آخرین حضور فوتبال المپیک را در پیش رو داریم و نباید این موضوع را در مقطع فعلی بزرگ کرد.

غلامی درباره بازی نکردن برخی از بازیکنان در لیگ برتر، اظهار کرد: باشگاه وابسته به نتایج هستند و مربیان باری بازی دادن به جوانان ریسک نمی‌کنند. این موضوع بسیار تاثیرگذار است. اگر مدیران باشگاهی مقداری آینده‌نگر باشند، خیلی از بازیکنان حاضر در این اردو در باشگاه‌ها بازی می‌کنند. واقعا اختلاف بازیکنان نیمکت‌نشین با بازیکنانی بیشتر فرصت بازی دارند، زیاد نیست و فراتر از ۱۰ درصد نمی‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied