شمانیوز
شما نیوز

اعتراض هواداران میلان به احتمال انتخاب یک اینتری برای هدایت تیم

هواداران باشگاه میلان از گزینه‌ای که مدیران این باشگاه برای جانشینی سرمربی فعلی‌شان در نظر گرفته‌اند، ناراضی هستند.

اعتراض هواداران میلان به احتمال انتخاب یک اینتری برای هدایت تیم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: در حالی که شمارش معکوس برای اعلام خبر اخراج مارکو جامپائولو از مربیگری تیم فوتبال میلان آغاز شده است، هواداران میلان به گزینه‌ای که باشگاه به عنوان سرمربی بعدی در نظر گرفته است اعتراض دارند.

میلانی‌ها در ابتدا خواهان انتصاب لوچانو اسپالتی، سرمربی فصل گذشته اینتر بودند اما او به دلیل عدم توافق با اینتر در مورد غرامت و حقوقش ترجیح داد که از قبول سرمربیگری میلان خودداری کند. به همین دلیل روسونری به سراغ گزینه دومش که یکی دیگر از سرمربیان سابق اینتر بوده یعنی استفانو پیولی رفته، کسی که انتصاب او به مراتب کم‌هزینه‌تر از استخدام اسپالتی است که سالانه بین 4 تا 4.5 میلیون یورو قرار بود حقوق بگیرد.

به گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت، میلان قرار است با پیولی 53 ساله قراردادی دو ساله منعقد کند که به موجب آن او در فصل اول یک میلیون و در فصل دوم 1.5 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

هواداران میلان اما از اینکه این باشگاه یک اینتری را به عنوان سرمربی بعدی انتخاب کرده ناراضی هستند. به همین دلیل گروه پرتعدادی از هواداران میلان از همین حالا و در حالی که هنوز خبر انتصاب پیولی به صورت رسمی اعلام نشده است، با ایجاد هشتگ «پیولی‌‌‌ اخراج» اعتراض خود را نسبت به ورود او به نیمه قرمز شهر میلان نشان داده‌اند.

در این میان برخی از کابران فضای مجازی بعضی از اظهارات پیولی در زمان مربیگری‌اش در اینتر را بازنشر داده‌اند که در یکی از آنها او به شبکه اسپورت‌مدیا ست گفته بود: «همه اعضای خانواده من اینتری هستند. درست است که حرفه‌ام مرا به مکان‌های دیگری برده است اما قلب من همیشه با اینتر بوده است. من با شعار "ما با عشق اینتر اسکودتو را می‌بریم" بزرگ شده‌ام.

پیولی در فصل 17-2016 هدایت اینتر را برعهده داشت و 10 تا از 27 بازی‌اش روی نیمکت این تیم را باخت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied