شمانیوز
شما نیوز

ساعت بازی والیبال ایران و امریکا | چهارشنبه 17 مهر + پیش بازی

تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

ساعت بازی والیبال ایران و امریکا | چهارشنبه 17 مهر + پیش بازی

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، تیم ملی والیبال کشورمان امروز چهارشنبه در ششمین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی والیبال از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی آمریکا می‌رود.

 

یانکی‌ها از تیم‌های قدرتمند تیم های والیبال جهان به حساب می آیند و قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها هستند، آن‌ها در این دوره هم تا به اینجای کار عملکرد و نمایش خوبی داشتند و توانستند با کسب ۴ برد و یک شکست در رده دوم جدول ۱۲ امتیازی جام جهانی والیبال قرار بگیرند.  

 

بیشتر بخوانید :

پخش زنده دیدار والیبال ایران و امریکا | چهارشنبه 17 مهر

 

آن‌ها در این دوره هم تیم خوبی دارند و پس از ناکامی در فینال لیگ ملت‌های والیبال، قطعا به دنبال موفقیت در این رقابت‌ها و تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته شان هستند.

 

تیم ملی کشورمان در حالی باید مقابل آمریکا بازی کند که نسبت به شروع این رقابت‌ها، بنا به گفته کارشناسان وضعیت بهتری دارد. تیم کم انگیزه و خسته کشورمان در ۲ بازی نخست این رقابت‌ها شکست‌های بدی برابر روسیه و مصر را تجربه کرد، اما در ادامه کار و با حضور جوان‌تر‌ها در ترکیب تیم ملی، شرایط به کلی عوض شد و سرو قامتان ایرانی توانستند با غلبه بر کانادا و استرالیا شرایط خود را بهبود بخشند.

 

شاگردان کولاکوویچ اگرچه در آخرین دیدارشان در همین رقابت‌ها هم مقابل برزیل باختند، اما این شکست در حالی رقم خورد که سلسائو با بازیکنان اصلی اش به میدان پا گذاشت و در هیچ بازی پیش از این نباخته بود.

 

ملی پوشان کشورمان در این بازی حتی بخت آن را داشتند تا برنده نهایی باشند، اما تجربه برزیلی‌ها در این بازی بیشتر به کار آمد و در نهایت آن‌ها برنده این دیدار شدند. در مجموع تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات شرایط خوبی دارد و با توجه به حضور جوان‌ها در ترکیب تیم و استراحت با تجربه‌ها، انتظار می‌رود ملی پوشان کشورمان به فرم ایده آل برگردند و حریفان را قلع و قمع کنند، با این حال بسیاری هم معتقدند که اگر کولاکوویچ تصمیم بگیرد در این رقابت‌ها از ترکیبی جوان بهره ببرد، نباید به نتایج توجهی کرد و باید تنها منتظر پختگی و تجربه این بازیکنان تازه نفس و با انگیزه برای رقابت‌های پیش رو، از جمله انتخابی المپیک و المپیک بود. بنا به خبری که در سایت فدراسیون منتشر شد، فرهاد قائمی و سعید معروف دچار مصدومیت هستند و به بازی مقابل آمریکا نمی‌رسند، با این حال اظهاراتی از خوش خبر سرپرست تیم ملی منتشر شد که معروف مصدوم نیست و آماده بازی است، باید حال منتظر ماند و دید کولاکوویچ از کدام ترکیب برای بازی مقابل آمریکا بهره می‌برد.  

 

تیم ملی والیبال ایران . آمریکا /

 

بیشتر بخوانید :

پخش زنده دیدار والیبال ایران و امریکا | چهارشنبه 17 مهر

 

این دیدار نخستین دیدار دو تیم نخواهد بود و پیش از این ۱۶ مرتبه ایران و آمریکا با هم بازی کرده اند که سهم آمریکا ۱۲ برد و سهم ایران ۴ برد بوده است. نخستین دیدار آن‌ها در سال ۱۹۷۰ و در رقابت‌های قهرمانی جهان انجام شد که تیم ملی والیبال آمریکا توانست ۳ -۲ برنده بازی باشد. آخرین رویارویی دو تیم هم در لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ بود که بازهم آمریکا ۳ - ۰ برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied