شمانیوز
شما نیوز

گریزمان در بارسلونا با چی کسی مشکل دارد

کلمنت لانگله، مدافع فرانسوی بارسلونا تاکید کرد مشکلی بین آنتوان گریزمان و بازیکنان بارسلونا وجود ندارد.

گریزمان در بارسلونا با چی کسی مشکل دارد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، علیرغم شروعی متوسط، برخی اخبار حاکی از عدم رابطه خوب بین آنتوان گریزمان و برخی بازیکنان بارسلونا در رختکن از جمله لیونل مسی است. اما کلمنت لانگله مدعی شد باید به ستاره جدید و فرانسوی بارسا فرصت داد و رابطه مساعدی بین گریزمان و دیگر بازیکنان بارسلونا وجود دارد.

 

کلمنت لانگله در خلال برگزاری اردوی تیم ملی فرانسه گفت: "ما تمام روز در اردوی بارسلونا می خندیم. گریزمان دوست دارد شوخی کند و رفتار او در بارسلونا تغییری نکرده است. ما باید درک کنیم که او در حال تغییر منطقه بازی است و باید در بارسا در پست وینگر بازی کند. اما گریزمان به لطف استعداد و فداکاری خود خیلی تلاش کرده و به ما کمک می کند. از نظر من، مشکلی در مورد حضور گریزمان در بارسلونا وجود ندارد.

 

عثمان دمبله؟ او آماده حضور در ترکیب بارسلونا بود، اما دوباره مجروح شد. حالا نیز دمبله کارت قرمز گرفته و این اتفاق دوباره روند او را متوقف می کند. دمبله بازیکنی با استعداد است، اما او به یک دوران بازی کردن ثابت نیاز دارد تا بهترین عملکرد خود را نشان دهد.

 

بازگشت لیونل مسی؟ او یک بازیکن فوق العاده است، من هر روز در تمرینات مقابل مسی اذیت می شوم، اما واقعا خوشحالم که او در آخر هفته در کنار من بازی می کند."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied