شمانیوز
شما نیوز

خلیل‌زاده: بدون هیچ دلیلی محروم شدم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره برخی از مسائل توضیحاتی داد.

خلیل‌زاده: بدون هیچ دلیلی محروم شدم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره برخی از مسائل توضیحاتی داد.

اظهار داشت: وضعیت ما خدا را شکر خوب است و با حضور گابریل کالدرون، رفته به رفته بهتر می‌شویم. تیم خوبی داریم و امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

او افزود: هدف ما این است که نتایجی را که هواداران می‌خواهند رقم بزنیم و نتایج به نسبت بهتری کسب کنیم. هر تیمی که سرمربی اش تغییر کند، زمان می‌برد تا به شرایط آرمانی برسد. درحال حاضر شرایط خوبی داریم و به دنبال این هستیم تا روند خوبمان را ادامه و دل هواداران را شاد کنیم.

خلیل زاده ادامه داد: روز به روز بهتر می‌شویم و می‌توانیم به صدرجدول بازگردیم. همانطور که گفتم هدف ما شاد کردن دل هواداران است و مطمن باشید نتایج بهتری در آینده کسب خواهیم کرد.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه به تیم ملی دعوت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: نظر سرمربی تیم و فدراسیون فوتبال این است که به تیم ملی دعوت نشوم و صلاح می‌دانند که ما نباشیم. من نمی‌دانم و بهتر است در این باره صحبت نکنیم.

او در مورد ارای کمیته انضباطی گفت: من در جریان کمیته انضباطی و کمیته استیناف نیستم، اما بدون هیچ دلیلی محروم شدم و هیچ گزارشی از داور و ناظر بازی مبنی بر محرومیت من وجود ندارد. به این تصمیم احترام می‌گذارم.

خلیل زاده در پایان بیان کرد: من یک ماه با درد زانو بازی کردم، اما ۲-۳ روزی است که نتوانستم تمرین کنم و MRI دادم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied