شمانیوز
شما نیوز

ساعت بازی امید ایران – استرالیا مشخص شد

تیم امید که برای انجام دیدار تدارکاتی با تیم امید استرالیا به دوحه سفر کرده است دوشنبه بازی خود در برابر این تیم را برگزار خواهد کرد.

ساعت بازی امید ایران – استرالیا مشخص شد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: این بازی دوشنبه ساعت 18:15 به وقت دوحه در استادیوم باشگاه الدحیل برگزار می شود. تیم استرالیا چند روز زودتر ازایران وارد دوحه شده است و تنها بازی ای که در این شهر انجام خواهد داد در برابر ایران خواهد بود. جالب اینکه هدایت تیم امید استرالیا را مربی بزرگسالان این کشور برعهده دارد.

تیم امید دراولین بازی دوستانه خود با هدایت حمید استیلی در برابر شهر خودرو به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و این دیدار دومین باری خواهد بود که این مربی به عنوان سرمربی تیم امید ایران روی نیمکت خواهد نشست.

آخرین خبر درباره تیم امید اینکه یونس دلفی دیروز به همراه امیدها تمرین نکرد. او اگر امروز هم به همراه تیم تمرین نکند بازی با استرالیا را از دست خواهد داد.

در تمرینات شب گذشته امیدها حمید استیلی بر سازماندهی در دفاع تیمی و هم چنین انتقال سریع توپ از حمله به دفاع تاکید ویژه ای داشت. نکته جالب اینکه احتمالا دانیل ارزانی در این بازی در ترکیب تیم استرالیا به میدان خواهد آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied