شمانیوز
شما نیوز

احتمال جدایی لژیونر تیم ملی از السیلیه قطر

روزنامه قطری الرای از عملکرد انصاری فرد در السیلیه راضی نیست و از احتمال جدایی او در فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر داد.

احتمال جدایی لژیونر تیم ملی از السیلیه قطر

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از السیلیه، کریم انصاری فرد در فصل نقل و انتقالات تابستانی راهی لیگ ستارگان قطر شد. انصاری فرد السیلیه را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد.

السیلیه در فصل قبل لیگ ستارگان قطر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده بندی عنوان تیم شگفتی ساز را به خود اختصاص داد اما این تیم در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است.

روزنامه الرای در گزارشی از تغییرات زیاد تیم های قطری در زمستان سخن به میان آورد. این روزنامه درباره السیلیه نوشت: السیلیه فصل قبل خوب ظاهر شد اما در فصل جاری با وجود عقد قرارداد با بازیکنان بزرگی مثل کریم بوصوفه و کریم انصاری فرد نتوانسته انتظارات را برآورده کند. این بازیکنان اگر در ادامه نتوانند شرایط تیم را بهتر کنند احتمال جدایی آنها در زمستان وجود دارد.

کریم انصاری فرد در 6 بازی که در فصل جاری برای السیلیه به میدان رفته، توانسته 3 گل به ثمر برساند که البته یکی از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی بوده و با این آمار احتمال دارد که او در زمستان السیلیه را ترک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied