شمانیوز
شما نیوز

شانس ویژه علیپور؛ نگاه همه جانبه ویلموتس!

مهاجم شماره 70 تیم فوتبال پرسپولیس حالا به خوبی می‌داند در صورت بازگشت به فرم قبلی، دیگر پشت خط لژیونرها نخواهد ماند.

شانس ویژه علیپور؛ نگاه همه جانبه ویلموتس!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: علی علیپور این فصل عملکرد درخشانی نداشته و در 7 مسابقه نخست تیمش موفق به گلزنی نشده است. این در حالی است که علیپورِ جوان در مقطع کنونی فصول قبلی جزو مدعیان عنوان آقای گلی اما حالا همگام با افت دیگر مهاجمان نام آشنای لیگ برتر، دچار فقر در گلزنی شده است. آن هم در شرایطی که پرسپولیس همچون لیگ شانزدهم نیاز مبرمی به گل های او دارد و خودش نیز برای رسیدن به پیراهن تیم ملی، باید هرچه بیشتر گل بزند.

علیپور در مجموع دو فصل قبلی بهترین گلزن لیگ ایران بود؛ 19 گل در لیگ شانزدهم و 14 گل نیز فصل قبل. با این حال در تیم کارلوس کی‌روش اغلب جایی نداشت و در زمان دعوت هم، پشت خط مهاجمان لژیونر باقی می‌ماند. حتی در دوره ای که انصاری فرد، طارمی، قوچان نژاد و سردار آزمون نمایش هایی پایین تر از حد انتظار داشتند و در تیم های باشگاهی درخشش فعلی را ارائه نمی‌کردند.

اما حالا باوجود درخشش این گروه چهار نفره و ظهور مهاجمانی چون اللهیار صیادمنش، شهریار مغانلو و... علیپور بیش از گذشته امیدوار است تا به اردوی تیم ملی دعوت شود. چرا که او به خوبی می‌داند مارک ویلموتس نگاهی دقیق به لیگ برتر دارد و در صورت درخشش یک بازیکن حتی بی تجربه، او را در فهرست خود قرار می‌دهد. بنابراین کافی است تا موتور مهاجم شماره 70 روشن شود؛ بی تردید سرمربی بلژیکی از وی نخواهد گذشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied