شمانیوز
شما نیوز

انتقاد تند همسر سابق خامس از کارلوس کی‌روش

دانیله اوسپینا، خواهر داوید اوسپینا دروازه‌بان تیم ملی کلمبیا و همسر سابق خامس رودریگز در مصاحبه‌ای درباره کارلوس کی‌روش سرمربی کلمبیا صحبت کرده و به انتقاد از او پرداخت.

انتقاد تند همسر سابق خامس از کارلوس کی‌روش

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: دانیله اوسپینا، همسر سابق خامس رودریگز، ستاره فوتبال کلمبیا و خواهر داوید اوسپینا دروازه‌بان تیم ملی این کشور یکی از چهره‌های مطرح رسانه‌ای کشور کلمبیا است. او اخیرا در یک مصاحبه با رسانه‌ای کلمبیایی درباره شرایط تیم کلمبیا در دوران کارلوس کی‌روش صحبت کرده و به انتقاد از این مربی پرتغالی پرداخته.

دانیله اوسپینا در گفتگو با رادیو کاراکول در انتقاد از صحبتهای کی‌روش درباره برادرش داوید اوسپینا گفت صحبت‌های کی‌روش درباره اینکه تیم ملی کلمبیا به دنبال جانشینی برای او در درون دروازه می‌گردد ناسپاسی از زحمت‌هایی بوده که اوسپینا برای تیم ملی کشورش کشیده است.

اوسپینا همچنین از دعوت نشدن اخیر خامس و فالکائو به تیم ملی توسط کی‌روش پرداخت. این در حالی است که کی‌روش اخیرا در گفتگوی خود با مطبوعات گفته بود به دلیل انتقادهای رسانه‌ای روش کاری خود در تیم ملی این کشور را تغییر نخواهد داد.

درباره عملکرد کی‌روش در تیم ملی کلمبیا و صحبتهای او درباره داوید اوسپینا: کی‌روش هنوز نتوانسته به ترکیب مشخصی دست پیدا کند درحالیکه یک سرمربی باید بعد از چنین مدتی هسته مرکزی ترکیب مد نظر خود را شناخته باشد. پکرمن در کلمبیا توانسته بود استخوان‌بندی اصلی تیمش را بشناسد ولی کی‌روش هنوز موفق به چنین کاری نشده. یک بازیکن وقتی امروز خیال می‌کند در ترکیب اصلی است ولی فردا چیز دیگری می‌شنود مسلما نمی‌تواند با نهایت انگیزه بازی کند و ذهنیتش مغشوش می‌شود".

درباره اجحاف به داوید اوسپینا دروازه‌بان تیم ملی کلمبیا: من با اینکه به داوید اجحاف شده کاملا موافقم. چون داوید در تیم ملی کارنامه واقعا کم عیب و نقصی داشته. درست است که داوید در سالهای اخیر کمتر بازی کرده ولی او زمانی که در آرسنال حضور داشت هم کم بازی می‌کرد ولی به تیم ملی دعوت شد و با پوشیدن تیم ملی کلمبیا درخشید. پکرمن هم می‌توانست این را درباره داوید بگوید ولی به او اعتماد کرد".

درباره دعوت نشدن خامس و فالکائو به تیم ملی: من یک سوال دارم؟ ما باید بازیکنان درجه یک‌مان را از دست بدهیم؟ چه در مورد دیوید و چه در مورد ستاره‌های دیگر من معتقدم که با آنها باید با توجه به کیفیت‌شان برخورد شود. نمی‌شود یک‌شبه همه خدمات آنها به تیم ملی را فراموش کرد و کسانی که برای فوتبال کلمبیا زحمت زیادی کشیده‌اند را کوچک کرد".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied