شمانیوز
شما نیوز

آچار فرانسه برانکو چشم انتظار اعتماد کالدرون

فرشاد احمدزاده و آدام همتی دو بازیکنی که در دوران برانکو با اقبال کادرفنی روبرو بودند، حالا منتظر اعتماد از سوی گابریل کالدرون هستند.

آچار فرانسه برانکو چشم انتظار اعتماد کالدرون

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب ملی پوشانش تمرینات را دنبال می‌کند. آن ها که اکنون به میانه های جدول لیگ نوزدهم سقوط کرده‌اند، باید تلاش کنند تا در برابر پیکان و شاهین بوشهر به برتری برسند تا به جمع مدعیان اضافه شوند. یکی از نکات مهم تیم کالدرون در شش هفته ابتدایی، تغییرات متوالی در ترکیب اصلی این تیم بود که البته به نتیجه مثبتی هم منجر نشد و همچنین آچار فرانسه های دوران برانکو نیز نیمکت نشین ماندند.

فرشاد احمدزاده که در ابتدای فصل با انگیزه و امید فراوان به پرسپولیس پیوست، در بازی نخست نیمکت نشین بود و در دیگر بازی ها نیز نتوانست جایگاه خود در ترکیب اصلی را پیدا کند اما اتفاق اصلی برای او نه در داخل زمین، بلکه در کمیته انضباطی رخ داد. جایی که از سه بازی محروم شد تا اوضاع همچنان برایش نامطلوب پیش برود.

حالا تنها یک جلسه از محرومیت این بازیکن باقی مانده و او تلاش می کند تا اعتماد کالدرون را جلب کند. احمدزاده در لیگ های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم مهره اصلی تیم برانکو ایوانکوویچ بود و درخشش قابل توجهی نیز داشت. یکی دیگر از بازیکنانی که در دوران کالدرون فرصت بازی پیدا نکرده، آدام همتی است. بازیکنی که می تواند در پست دفاع راست، هافبک راست و مهاجم سایه بازی کند و حتی در تیم تحت هدایت برانکو بازی در فینال آسیا و زدن یک گل سه امتیازی را هم تجربه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied