شمانیوز
شما نیوز

تصمیم مالک پاریسن‌ژرمن برای رقابت با منچسترسیتی

آندره آ رادریتزانی، مالک باشگاه لیدز یونایتد در گفتگو با روزنامه تایمز اعلام کرده که پیشنهاد جالب توجهی از مالک باشگاه پاری سن ژرمن و دو سرمایه دار دیگر در راستای به فروش رساندن باشگاهش دریافت کرده و درحال بررسی این پیشنهادات است.

تصمیم مالک پاریسن‌ژرمن برای رقابت با منچسترسیتی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از آخرین خبر: ناصر الخلیفی و شرکت سرمایه گذاری ورزشی قطر که تحت مالکیت او اداره می شود، قصد دارند تا وارد بازار فوتبال انگلیس شوند و باشگاه لیدز یونایتد را خریداری کنند.

آقای رادریتزانی مالک فعلی لیدز دراین باره گفته:« پیشنهادی از شرکت سرمایه گذاری ورزشی قطر و ناصر داریم؛ ما با هم دوست هستیم و در طول سالها ارتباط خوبی با هم داشته ایم. آنها این شانس را دارند تا با خریداری لیدز، با منچسترسیتی رقابت کنند و این برای هواداران هم فرصتی فوق العاده خواهد بود.» او در عین حال با ابراز رضایت از پیشنهادات دریافتی گفته:« مهمترین نکته برای من این است که لیدز دوباره تبدیل به تیم بزرگی شود.»

البته ناصر الخلیفی باید بداند که در مسیر خرید باشگاه لیدز تنها نیست و دو سرمایه گذار دیگر هم برای خرید این باشگاه انگلیسی پیشنهاداتی را ارائه کرده اند.مالک فعلی این باشگاه ادامه داد:« به من گفتند که بیش از بیست نفر برای خرید باشگاه ابراز تمایل کرده اند ولی من فقط 3 نفر از آنها را انتخاب کرده ام. حمایت مالی مهمترین نکته در رقابتهای لیگ برتر است.»

باشگاه لیدز یونایتد سه روز دیگر صدساله خواهد شد و یکی از باشگاه های قدیمی و تاریخی فوتبال انگلیس است که این روزها دوران سختی را در لیگ چمپیونشیپ پشت سرمی گذارد. البته آنها سرمربی بزرگی مثل مارسلو بیه لسا را به خدمت گرفته اند که تلاشهای زیادی می کند تا لستر را به لیگ برتر بازگرداند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied