شمانیوز
شما نیوز

دلیل شکست پرتغال از اوکراین از نظر سانتوس

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال دلیل باخت این تیم مقابل اوکراین را ریسک کردن شاگردانش دانست.

دلیل شکست پرتغال از اوکراین از نظر سانتوس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از رکورد، تیم ملی فوتبال پرتغال در دیداری خارج از خانه برابر اوکراین تیم صدرنشین گروه خود قرار گرفت و ۲ بر یک تن به شکست داد تا صعود یاران رونالدو به یورو هنوز مسجل نشود.

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال بعد از این باخت گفت: بعضی مواقع در فوتبال شما ریسک می‌کنید و جواب می‌دهد و بعضی مواقع ریسک شما جواب نمی‌دهد. بازی را خیلی کند و آرام شروع کردیم و باعث شدیم تا حریف در زمین ما صاحب توپ و موقعیت گل شود. اوکراین مثل همیشه بود و از اشتباهات ما استفاده کرد. بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا گل تساوی را نیز به ثمر برسانند ولی نتوانستیم و شکست خوردیم.

او ادامه داد: من به هیچ وجه از قدرت تیم حریف شگفت زده نشدم. کاملا از تیم حریف شناخت داشتیم و می‌دانستیم آنها چه شرایطی دارند و وقتی در خانه بازی می‌کنند به چیزی کمتر از برد رضایت نمی‌دهند. در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد که شما توانایی کسب نتیجه بهتر را دارید ولی برای کسب برد تلاش می‌کنید و در نهایت یک تساوی هم عاید شما نمی‌شود.

پرتغال در بازی بعدی خود باید در خانه به دیدار لیتوانی برود و سپس بازی با لوگزامبورگ را در پیش دارد و برتری در این دو دیدار باعث صعود پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی به یورو ۲۰۲۰ می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied