شمانیوز
شما نیوز

طرفداران استقلال خسته شدند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما کاری جز دلداری دادن به طرفداران تیم از دست‌مان برنمی‌آید. نه در باشگاه کاره‌ای هستیم و نه به تیم نزدیکیم که بدانیم آنجا چه خبر است!

طرفداران استقلال خسته شدند
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، مهدی فنونی زاده نسبت به دیدار پیش‌روی استقلال هشدار جدی می‌دهد و معتقد است بازیکنان استقلال باید با تمام وجود در دیدار پیش‌رو به میدان بروند. او با خبرورزشی درباره شرایط این روز‌های استقلال گفتگویی انجام داده که در ادامه می خوانید.

از اوضاع استقلال خبر دارید؟
خیلی بلبشو است! متأسفانه هر روز از درون باشگاه یک خبر ناامید‌کننده به بیرون درز پیدا می‌کند که باعث می‌شود ته دل همه هواداران خالی شود.

منظورتان گری هوپر است؟
هم هوپر، هم شکایت جپاروف و آن بازیکن برزیلی (رابسون) که همه آن‌ها باعث می‌شود هوادار بیش از پیش نگران تیمش شود. پرونده سوپرجام را هم که به آن شکل بد باختیم! اصلاً کاش از ابتدا بازی می‌کردیم. قطعاً شکست احتمالی در زمین مسابقه این همه تبعات نداشت که این مدل شکست خوردن باعث دلخوری ملت شده است.

کسی به شما حرفی زده است؟
از صبح که از خانه بیرون می‌روم تا شب که برمی‌گردم هر جا می‌نشینم حرف از باشگاه استقلال و وقایع غیرمعمولی است که در این مجموعه رخ می‌دهد! یکی از نتایج تیم گله می‌کند، یکی از یارگیری و یکی از بی‌توجهی به بازیکنانی که از استقلال جدا شده‌اند. یکی نگران حذف از آسیاست و خلاصه همه از وضعیت این روز‌های باشگاه و تیم می‌ترسند! باور کنید تعدادی از طرفداران تیم به من می‌گفتند از حالا نگرانند بازی با فجرسپاسی چه می‌شود!

پاسخ شما چه بود؟
ما کاری جز دلداری دادن به طرفداران تیم از دست‌مان برنمی‌آید. نه در باشگاه کاره‌ای هستیم و نه به تیم نزدیکیم که بدانیم آنجا چه خبر است! فقط باید از اصطلاحات توکل به خدا کنید تا اوضاع بهتر شود و این مسائل استفاده کنیم.

پیش‌بینی تان از نتیجه دیدار این هفته با فجرسپاسی چیست؟
قطعاً بازی آسانی نیست. داود مهابادی خودش استقلالی بوده و اتفاقاً در لیگ دسته یک هر بار هدایت تیمی را در دست داشته، خوب کار کرده است. تیم‌هایش قلدر و قدرتی هستند و پرس را از یک‌سوم حریف استارت می‌زنند. این می‌تواند یک بازی مهم و سخت برای استقلال باشد.

یعنی استقلال لیگ برتری توان شکست دادن فجرسپاسی را ندارد؟
قطعاً با کنار هم قرار دادن نفرات دو تیم استقلال وزن بیشتری نسبت به حریف شیرازی اش دارد ولی مهم این است که فجری‌ها خیلی هماهنگ هستند و انگیزه زیادی هم از بازی در استادیوم آزادی دارند. این می‌تواند برای استراماچونی خطرناک باشد. قطعاً همه ما دوست داریم استقلال برنده شود ولی وقتی با گل ریحان در یک بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای برنده می‌شویم، این شرایط به وجود می‌آید.

الان بعد از دو برد اخیر تیم روحیه اش را به دست آورده است؟
فکر می‌کنم دو، سه برد دیگر لازم است تا اعتماد بنفس بازیکنان بالاتر برود. می‌توان با این برد هم یک گام دیگر به جام قهرمانی نزدیک شد و هم اعتمادبنفس بیشتری برای دیدار با سایپا بین نفرات تیم ایجاد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied