شمانیوز
شما نیوز

چرا اشکان به تبریز برنگشت؟

​اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال و باشگاه تراکتورسازی که پیش از دیدار مقابل کامبوج دچار مصدومیت شده بود، به تبریز برنگشت و برای مداوای خود به آلمان رفت.

چرا اشکان به تبریز برنگشت؟

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین: اشکان دژاگه هافبک ملی پوش ایران، دقایقی قبل از شروع دیدار تیم ملی مقابل کامبوج دچار کشیدگی از ناحیه عضله پا شد و خیلی زود از ترکیب تیم بیرون رفت. در آن روز، ایران بدون اشکان نیز توانست 14 بار دروازه کامبوج را باز کند. اشکان پس از آن دیدار، در کمپ تیم ملی ماند و به ریکاوری و تمرینات اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی پرداخت. این طور تصور می شد که او شنبه شب به تبریز برگردد زیرا مصطفی دنیزلی هم خواهان همکاری دوباره با این بازیکن بود تا دوران مصدومیتش را کاهش بدهد.

دنیزلی بارها به مسئولان باشگاه تاکید داشت که به اشکان نیاز مبرم دارد و نمی تواند نسبت به مصدومیت این بازیکن بی تفاوت باشد. با این حال، اشکان دوشنبه شب راهی آلمان شد. دلیل این امر، مداوا زیر نظر کادر پزشکی مورد اعتماد خودش بود. دژاگه در ابتدای فصل، دو ماه کامل زیر نظر پزشک تخصصی در امر ورزشکاران که از رفقای قدیمی اش بود، قرار داشت و از آنجا که به این پزشک اعتماد کامل داشت، تصمیم گرفت بار دیگر در کنار او، فیزیوتراپی کند.

اشکان عصر دوشنبه با یکی از مدیران تراکتور تماس گرفت و موضوع را مطرح کرد و دوشنبه شب به آلمان برگشت. دنیزلی نیز از حرفه ای گری اشکان خوشحال شد زیرا می دانست امکانات پزشکی در آلمان برای مداوای فوری این بازیکن بیشتر از ایران است. به هرحال، دو روز قبل از بازی با نساجی، اشکان به ایران برمی گردد و این امیدواری وجود دارد که او در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشد. رابطه دژاگه با دنیزلی بسیار خوب و حسنه است و از این رو، سرمربی سرخپوشان تبریزی اصلا دلش نمی خواهد که این بازیکن به لحاظ روحی، دچار افت شود. از این رو، دست او را برای انتخاب شرایط درمانی باز می گذارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied