شمانیوز
شما نیوز

جام‌حذفی به داد استراما رسید؛ رکورد شکسته شد!

​جام حذفی به داد استراما رسید؛ رکورد گل‌زنی شکسته شد

جام‌حذفی به داد استراما رسید؛ رکورد شکسته شد!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از نود: استراماچونی هشت بازی روی نیمکت استقلال نشسته است و از این 8 بازی فقط مقابل گل‌گهر توانست در 90 دقیقه برنده باشد.

بازی در جام‌حذفی برای استقلال می‌توانست یک موقعیت طلایی باشد. قرعه‌ با آنها یار بود و بازی دوم با تیم لیگ یکی در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران می‌توانست با برد قاطعانه همراه شده و شرایط استراماچونی را در استقلال بسیار متفاوت کند. استقلال اما استفاده نصفه و نیمه‌ای از این موقعیت انجام داد. اگرچه شاگردان استراماچونی حریف را پشت سر گذاشتند و توانستند به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند اما نبردن در 90 دقیقه و گل‌زدن در وقت‌های اضافه آن هم مقابل تیمی که یک رده پایین‌تر از استقلال بازی می‌کند تماشاگران را در طول نود دقیقه عصبانی کرد.

استراماچونی هشت بازی روی نیمکت استقلال نشسته است و از این 8 بازی، فقط مقابل گل‌گهر توانست در 90 دقیقه برنده باشد. در 7 بازی دیگر خبری از برد در وقت‌های قانونی نبوده است.

البته نکته این بازی این بود که فجرسپاسی با وجود حضور در لیگ یک حریف دست و پا بسته‌ای برای آبی‌های پایتخت نبود. فجرسپاسی در مرحله قبلی موفق شد فولاد نکونام را حذف کند. همچنین سعید جلالی‌راد که سابقه بازی در پدیده را دارد عملکردی درخشان در 90 دقیقه داشت و او که سابقه کلین‌شیت مقابل سرخابی‌ها در لیگ برتر را دارد در این بازی به استقلالی‌ها اجازه نداد که دروازه‌اش را باز کنند.

در وقت‌های اضافه اما شرایط کاملا فرق کرد. کاشته بسیار زیبای وریا بالاخره جلالی‌راد را مغلوب کرد. بعد از آن با تضعیف روحیه او و مدافعان فجرسپاسی که کار را تمام‌شده می‌دیدند مهاجمان استقلال توانستند رکوردشکنی کرده و پرگل‌ترین برد استراماچونی در ایران را رقم بزنند. پای مهاجمان آبی به گل و پاس گل باز شد تا بعد از طلسم‌شکنی مقابل گل‌گهر شاید در ادامه راه بتوانند بقیه طلسم‌ها را هم یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی