شمانیوز
شما نیوز

پدیده‌ای که پرسپولیس از چنگ استقلال درآورد!

در آخرین جنگ نقل و انتقالاتی میان دو باشگاه سرخابی پایتخت، پرسپولیس موفق شد یک استعداد را از چنگ رقیب دیرینه خارج کند.

پدیده‌ای که پرسپولیس از چنگ استقلال درآورد!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از آخرین خبر: آریا برزگر مهاجم تیم ملی جوانان ایران، پس از درخشش در این تیم و تیم باشگاهی‌اش خلیج فارس شیراز، که قهرمان لیگ پایه کشور است، مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار گرفت. مطابق انتظار، با مطرح شدن نام این دو تیم پرطرفدار حوالی این بازیکن، توجه رسانه‌ها و هواداران هم به سرنوشت مقصد نهایی او جلب شد. ابتدا این باشگاه پرسپولیس بود که به توافق با برزگر نزدیک شد. اما برخی منابع خبری ادعا کردند باشگاه پرسپولیس زیر بار تهیه منزل برای این بازیکن شیرازی نرفته و در نتیجه این بازیکن به استقلال نزدیک شد. براساس اخبار منتشر شده مدیران استقلال در ابتدا قبول کردند که برای او منزل تهیه کنند. اما باشگاه پرسپولیس هم دست بردار صید این ماهی نقل و انتقالاتی نبود. در ادامه هم کار به جایی رسید که استقلال توافق نامه زیر را منتشر کرد تا به خیال خودش انتقال برزگر به استقلال را تمام شده تلقی کند.

چرا برزگر استقلالی نشد؟

اما باشگاه استقلال چه اشتباهی مرتکب شده که با وجود این قرارداد که مهر و امضای رسمی دو باشگاه استقلال و خلیج فارس شیراز و سربرگ رسمی باشگاه استقلال در آن مشاهده می‌شود را بی اعتبار می‌کند؟

موضوع از این قرار است که در ابتدا، باشگاه خلیج فارس شیراز یک باشگاه آماتور است و در نتیجه نمی‌تواند قرارداد حرفه‌ای با بازیکنانش ببندد. به همین دلیل قرارداد بازیکنان این تیم با باشگاهشان آماتوری تلقی شده و آن‌ها می‌توانند هر زمان که بخواهند این قرارداد را فسخ کنند.

دوم اینکه، این قرارداد دو جانبه بین باشگاه استقلال و باشگاه خلیج فارس شیراز بسته شده و به طرف سوم قرارداد یعنی آریا برزگر هیچ ارتباطی ندارد.

سوم هم اینکه با توجه زیر سن قانونی بودن برزگر، باید حتما امضای ولی زیر برگه انتقال وجود داشته باشد که در ذیل این قرارداد دیده نمی‌شود.

بدین ترتیب، پس از ماجرای گری هوپر و انتقال نافرجام او به استقلال، یک گاف مدیریتی دیگر باعث شد آریا برزگر نه تنها به تور استقلال نچسبد، بلکه راهی رقیب دیرینه شود تا خشم هواداران استقلال را دوچندان کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مجتبی

    ایولا

  • ناشناس

    دمش گرم