شمانیوز
شما نیوز

ادعای خبرنگار عربستانی مبنی بر موافقت ایران برای حضور در جام خلیج فارس

یک خبرنگار عربستانی مدعی شد فدراسیون فوتبال قطر تیم‌های ملی ایران و ترکیه را به دوحه دعوت کرده و این پیشنهاد از سوی ایران و ترکیه پذیرفته شده است.

ادعای خبرنگار عربستانی مبنی بر موافقت ایران برای حضور در جام خلیج فارس
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر ورزشی :قطرمیزبان بیست و چهارمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس (که با نام جعلی خلیج برگزار می‌شود) است. این مسابقات از تاریخ ۲۷ نوامبر تا ۹ دسامبر (۶ تا ۱۸ آذر) برگزار خواهد شد.

باتوجه به مشکلات سیاسی قطر با امارات /عربستان و بحرین این سه کشور از حضور در این تورنمنت خودداری کرده‌اند و طبق برنامه اولیه فقط عراق، یمن، کویت، قطر و عمان در این جام حضور دارند. به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال قطر در تلاش بوده تا کشور‌های دیگری را جایگزین عربستان، امارات و بحرین کند.

نواف الآسیوی خبرنگار عربستانی مدعی شد قطر از ایران و ترکیه دعوت کرده در این جام حضور یابند. نکته عجیب اینجاست که این خبرنگار اعلام کرده ایران و ترکیه هم با این درخواست موافقت کرده‌اند. این در حالی است که هفته دوازدهم لیگ برتر روز‌های هفتم و هشتم آذر برگزار می‌شود. هفته سیزدهم هم روز چهاردهم آذر در برنامه لیگ پیش‌بینی شده و عملاً تیم ملی فرصتی برای حضور در این تورنمنت نخواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied