شمانیوز
شما نیوز

تقابل حساس در دیدار پرسپولیس با پیکان

بازی با پیکان به دلایل کاملاً غیر قابل پیش‌بینی حساس شده و این موضوع کار سرمربی آرژانتینی را سخت می‌کند.

تقابل حساس در دیدار پرسپولیس با پیکان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر ورزشی :دیدار پرسپولیس با پیکان به دلایل کاملاً غیر قابل پیش‌بینی حساس شده و این موضوع کار سرمربی آرژانتینی را سخت می‌کند.

پرسپولیس امروز به مصاف پیکان رده سیزدهمی می‌رود و همه انتظار برد سرخپوشان در این بازی را دارند، چون تیم کالدرون پیش از این تیم‌های چهارم، یازدهم و دوازدهم فعلی جدول را برده و حالا نباید کار سختی برابر تیم سیزدهم جدول داشته باشد، اما بازی با پیکان به دلایل کاملاً غیر قابل پیش‌بینی حساس شده و این موضوع کار سرمربی آرژانتینی را سخت می‌کند.

غیبت هواداران

هواداران پرسپولیس یار دوازدهم سرخپوشان در بازی‌های خانگی، امروز محروم هستند و نمی‌توانند از تیم‌شان حمایت کنند و این در حالی است که پرسپولیس هر ۳ پیروزی قبلی‌اش را در ورزشگاه آزادی و با کمک هواداران برده، اما این بار خبری از حمایت چند ده هزار نفری سکو‌ها نیست.

غم باخت بحرین

بیرانوند، کنعانی‌زادگان، امیری، نوراللهی و نادری ۵ بازیکنی هستند که در منامه شاهد باخت تیم ملی بودند و از همه بدتر باز شدن دروازه بیرانوند از روی نقطه پنالتی بود. توهین بحرینی‌ها و عربستانی‌ها قبل و بعد از این بازی از نظر روحی روی ملی‌پوشان تأثیر منفی داشته و به آن غیبت در تمرینات را اضافه کنید. ملی‌پوشان پرسپولیسی به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی فرصت استراحت را هم از دست داده‌اند و همه این موارد باعث می‌شود این ۵ بازیکن در شرایط ایده‌آل نباشند.

غیبت عجیب

بشار رسن به بازی با پیکان نمی‌رسد. دلیل غیبت رسن طبیعی نیست و او برای تمدید پاسپورتش در عراق خواهد ماند تا کالدرون یکی از مهم‌ترین بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد.

بیماری رادو

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان دوم پرسپولیس به دلیل بیماری در تمرینات اخیر حضور نداشته و کالدرون مجبور است از بیرانوند که از نظر روحی شرایط مناسبی ندارد استفاده کند.

بی‌احتیاطی سیامک

سیامک نعمتی اولین ۴ اخطاره لیگ برتر است که با بی‌احتیاطی در ۶ هفته ۴ کارت زرد گرفت و حالا دفاع راست هفته‌های اخیر کالدرون باید جایش را به مهدی شیری بدهد.

بی‌انضباطی شجاع و فرشاد

شجاع خلیل‌زاده، مهره اصلی خط دفاع پرسپولیس و فرشاد احمدزاده از سوی کمیته انضباطی محروم هستند و کالدرون نمی‌تواند از این دو بازیکن بهره بگیرد. شجاع که اصلی‌ترین مهره دفاعی اوست و فرشاد هم می‌توانست به عنوان یار تعویضی عصای دست مرد آرژانتینی باشد.

کمردرد ترابی

مهدی ترابی در تمرین روز پنج‌شنبه دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد و تمرین را ترک کرد، اما گفته می‌شود برای بازی امروز مشکلی ندارد، اما هر لحظه خطر تشدید مصدومیت ترابی وجود دارد که اگر در طول بازی این اتفاق رخ دهد، علاوه بر از دست دادن یک ستاره کلیدی، یک تعویض کالدرون هم می‌سوزد. البته در بازی امروز آدام همتی و کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت قطعاً حضور ندارند.

بهترین خط حمله لیگ

بهترین و بدترین خط حمله لیگ برتر امروز روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. پیکان که دچار بحران شده بود و در قعر جدول دست و پا می‌زد، به لطف خط حمله آتشینش چند پله صعود کرده و نشان داده می‌تواند دروازه هر تیمی را فروبریزد و این خبر خوبی برای کالدرون نیست.

شاید خیلی‌ها تصور می‌کنند پرسپولیس باید امروز به ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ برتر چند گل بزند و به‌راحتی پیروز میدان شود، اما محرومیت هواداران و چند بازیکن پرسپولیس در کنار مسائل روحی و روانی باعث شده این تقابل بی‌دلیل حساس شود و باید دید کالدرون می‌تواند با این دردسر‌های نسبتاً عظیم کنار بیاید یا پیکان از این شرایط نهایت استفاده را می‌کند تا به میانه‌های جدول نزدیک‌تر شود.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied