شمانیوز
شما نیوز

واکنش علیپور به ادامه روند گل نزدن‌هایش

بازیکن تیم پرسپولیس می‌گوید گل زدن برایش مهم نیست و مساله مهم موفقیت سرخ‌پوشان پایتخت است.

واکنش علیپور به ادامه روند گل نزدن‌هایش

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا: علی علیپور بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود اما بدون تماشاگر بازی کردن، سخت است اما توانستیم پیروز میدان شویم.

او درباره وضعیت مهاجمان گفت: هواداران نگران تیمشان هستند. اگر مصاحبه‌های قبلی من را ببینید، گفتم که برای من گل زدن مهم نیست و مهم هدفی است که با پرسپولیس دارم. همین که من در برد پرسپولیس نقش داشته باشم برای من مهم است. الان در زمانی هستیم که اگر از من انتقاد کنند، به جاست اما هدف من موفقیت پرسپولیس است و رفته رفته اوضاع درست می‌شود. تک تک بازیکنان در رشد من نقش داشتند.

علیپور ادامه داد: هیچ وقت گل زدن مهم نیست و مهم این است که در فرآیند پیروزی تیم نقش داشته باشم. دوست ندارم از من بپرسند چرا گل نمی‌زنم یا کی گل می‌زنم.

او درباره عملکرد داور گفت: آقا سید همیشه قضاوت خوبی داشته است و این بازی خوب بود. همه داورها در ایران دارند به رده‌ای می‌رسند که برای هر برخوردی خطا نمی‌گیرند.

مهاجم پرسپولیس درباره جونیور براندائو گفت: او هم دوست دارد تیم موفق شود و پایش به گلزنی باز شود. او باید خودش را با فوتبال ایران و پرسپولیس هماهنگ کند و نیاز به زمان دارد. بعضی از بازیکنان شاید نتوانند در پرسپولیس آن عملکرد ایده‌آل را ارائه کنند اما او ان‌شاءالله روند خوب خود را به دست می‌آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied