شمانیوز
شما نیوز

وقتی نفس یورگن کلوپ حبس شد!

دیدار دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول با نتیجه تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. این در حالی بود که وی آی آر در این دیدار نیز حاشیه ساز شد.

وقتی نفس یورگن کلوپ حبس شد!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول امروز در مهم‌ترین دیدار این هفته مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در پایان با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. با این تساوی شیاطین سرخ ۱۰ امتیازی شدند و به رتبه سیزدهم جدول سقوط کردند. در سمت مقابل لیورپولی ها پس از ۸ پیروزی متوالی بالاخره متوقف شدند اما با این وجود با ۶ امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی در صدر جدول باقی ماندند.

در حالیکه وی آی آر دیروز نیز در جریان بازی بین دو تیم تاتنهام و واتفورد مشکل‌ساز شده بود، در بازی امشب نیز به شکلی دیگر سر و صدای زیادی به پا کرد. هنگامی که بازی با نتیجه بدون گل در جریان بود در دقیقه ۳۶ توپ در اختیار دیووک اوریگی قرار گرفت. اوریگی پس از کنترل توپ در اثر یک برخورد با ویکتور لیندلوف روی زمین افتاد اما داور این صحنه را خطا تشخیص نداد؛ همین توپ چند لحظه بعد تبدیل به گل منچستر یونایتد در این بازی شد. پس از این اتفاق بازیکنان لیورپول و یورگن کلوپ نسبت به این تصمیم داور معترض شدند؛ همین اعتراضات و مشکوک بودن صحنه باعث شد که مارک اتکینسون، داور مسابقه، از وی ای آر کمک بگیرد. با وجود رجوع به وی آی آر و در حالی که به نظر می‌رسید روی اوریگی خطایی صورت گرفته است، گل منچستر یونایتد سالم اعلام شد.

چند دقیقه بعد از گل منچستر یونایتد، سادیو مانه روی یک ارسال بلند درون محوطه جریمه منچستر یونایتد توپ را به کمک دست خود کنترل کرد و پس از آن گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند؛ گلی که در ابتدا توسط داور صحیح اعلام شد اما پس از چند ثانیه و با دخالت وی ای آر مشخص شد که سادیو مانه در این صحنه مرتکب خطای هند شده است و در نتیجه این گل در نهایت مردود اعلام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied