شمانیوز
شما نیوز

اخراج بازیکن پرسپولیس و مردودی گل پیکان درست بود

رودنیل:گل اول پرسپولیس آفساید نبود و در شرایط کاملاً صحیح به ثمر رسید.

اخراج بازیکن پرسپولیس و مردودی گل پیکان درست بود

 به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از فارس نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت مهدی سیدعلی در بازی پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: بازی جوانمردانه هر دو تیم راه را برای سیدعلی و کمک‌هایش هموار کرد تا قضاوت خوبی در این مسابقه به نمایش بگذارند. گل اول پرسپولیس آفساید نبود و در شرایط کاملاً صحیح به ثمر رسید. 

وی افزود: در دقیقه 41 هم که پیکان گل دیگری به پرسپولیس زد، به درستی از سوی کمک داور آفساید اعلام شد و گل مردود بود. تنها مشکل داور در این مسابقه اعلام دو سه ضربه خطا با تأخیر بود که دلیلش را نمی‌دانم.

رودنیل تصریح کرد: در دقیقه 62 هم مقابل ابوالفضلی، کمک‌ داور اول روی مهدی ترابی خطا انجام شد که داور آن را اعلام نکرد. پس از آن، ترابی به داور اعتراض کرد و کارت زرد گرفت. کارت زرد ترابی درست بود اما قبل از آن باید داور خطا روی ترابی را اعلام می‌کرد تا به اعتراض کشیده نشود.

این کارشناس داوری در مورد اخراج بازیکن پرسپولیس گفت: اخراج مهدی عبدی کاملاً درست بود و حرکت خطای او مستحق دریافت یک کارت قرمز بود. به نظر من اعلام سه دقیقه وقت تلف شده برای این بازی کم بود و حداقل در نیمه دوم 4 دقیقه وقت باید محاسبه می‌شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied