شمانیوز
شما نیوز

سعید راد: اعتراضات داوری بی‌فایده است

هنرمند سینما و تلویزیون گفت: اعتراضات داوری بی‌فایده است و نمی‌توان با بهانه قراردادن اشتباهات داوری فرار رو به جلو کرد.

سعید راد: اعتراضات داوری بی‌فایده است

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از سایت  فوتبالی: سعید راد پیشکسوت سینما و تلویزیون بعد از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل پیکان درباره اعتراضات بازیکنان به داور مسابقه گفت:‌ این اعتراضات بی‌فایده است و باید به تصمیم داور احترام گذاشت. چنین مواردی را در تمام دنیا هم می‌بینیم. این موضوع اپیدمی شده است اما نمی‌توان با بهانه قرار دادن اشتباهات داوری فرار رو به جلو کرد.

وی درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس افزود: نمی‌توانیم بگوییم تیم جا نیفتاده است اما به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس اشباع شده‌اند و آن چیزی را که ما از این تیم دوست داریم شاهدش نیستیم.

هنرمند سینما و تلویزیون ایران درباره قوانین کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت تماشاگران گفت: نمی‌دانم انی قانون را چه کسی گذاشته هر کسی بوده تفکر نداشته است. این چه قانونی است که یک نفر تصمیم می‌گیرد بازی بدون تماشاگر باشد. فدراسیون باید ورود کند و جلوی این اتفاق را بگیرد.

سعید راد درباره شرایط نوه‌اش، آدام همتی گفت: مصدومیت آدام برطرف شده و امیدوارم هر چه زودتر به ترکیب تیم پرسپولیس برگردد.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied