شمانیوز
شما نیوز

مظلومی: به ترابی افتخار می‌کنم که دغدغه کشورش را دارد

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی بازیکنی مثل مهدی ترابی دغدغه‌اش این است که مملکتش با چه شرایطی روزگار می‌گذراند، جای تبریک دارد.

مظلومی: به ترابی افتخار می‌کنم که دغدغه کشورش را دارد

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبر ورزشی :تقدیر از حرکت مهدی ترابی بعد از گلزنی به پیکان و نشان دادن نوشته روی پیراهنش به دوربین‌های تلویزیونی ظهار داشت: هر بازیکنی اعتقادی دارد و می‌تواند آن را به جوانان دیگر منتقل کند. فکر نمی‌کردم ترابی اینقدر رفتار پخته داشته باشد و اینگونه پشت مملکت و رهبرش باشد ولی نشان داد در عین جوانی، بازیکنی با تجربه‌ است. انصافاً از حرکت او لذت بردم.

وی افزود: وقتی یک بازیکن دغدغه‌اش این است که مملکتش با چه شرایطی روزگار می‌گذراند، جای تبریک دارد. حرکت او باعث فرهنگ‌سازی و الگوسازی است. اعتقاد دارم ایران به یکدلی و اتحاد نیاز دارد. ما باید پشت یکدیگر باشم و از حکومت و رهبرمان حمایت کنیم.

سرمربی اسبق استقلال عنوان کرد: در یک سال اخیر دیدید که مردم چه فشارهایی را تحمل کردند و از لحاظ اقتصادی در مضیقه بودند. اما به خاطر علاقه به کشورشان نه تنها تسلیم نشدند؛ بلکه مقاومت کرده و از مملکت‌شان حمایت می‌کنند. اگر این فشارهای اقتصادی در کشورهای دیگر باشد، مردمش برنتابند و می‌بینید که در خیلی از کشورها تظاهرات هم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied