شمانیوز
شما نیوز

آب پاکی جونیور روی دست پرسپولیس!

مهاجم برزیلی سرخپوشان در روزی که می‌توانست جواب تمام انتقادات علیه خود را بدهد، از این فرصت استفاده نکرد تا همچنان سیل انتقادات را به سمت خود سرازیر ببیند.

آب پاکی جونیور روی دست پرسپولیس!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی موفق شد با نتیجه ۲ بر یک پیکان را شکست دهد اما نکته اصلی این بازی عملکرد جونیور براندائو برزیلی در ترکیب سرخپوشان در نیمه اول بود.

براندائو برزیلی برای پنجمین بازی در این فصل در ترکیب اصلی سرخپوشان به میدان رفت. ورزشگاه آزادی خالی از هوادار بود و او می‌توانست از این فرصت نهایت استفاده را ببرد تا بدون فشار و با گلزنی جواب انتقادات را بدهد اما او باز هم ناکام بزرگی در ترکیب اصلی سرخپوشان بود.

کنترل توپ، پاس ساده و ضربه زدن به دروازه هم که از جمله ابتدایی‌ترین کارها در فوتبال است هم برای این بازیکن سخت به نظر می‌رسید.

بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر در روز خوب هافبک‌های پرسپولیس که موقعیت‌های خوبی را برای این بازیکن خلق کردند، می‌توانست برای وی فرصتی طلایی محسوب شود اما جونیور باز هم فرصت سوزی کرد و قدر موقعیت‌ها را ندانست تا گابریل کالدرون هم خیلی زود از وی قطع امید کند و امید عالیشاه را از ابتدای نیمه دوم جایگزین وی کند.

خیلی‌ها با توجه به عملکرد جونیور او را با دی کارمو برزیلی مهاجمی که زمان افشین قطبی به پرسپولیس آمد، مقایسه می‌کنند اما به ظاهر جونیور به مراتب ضعیف‌تر از هموطن خود است.

دی‌کارمو حتی در ۸ بازی که برای سرخپوشان انجام داد یک گل مقابل فولاد به ثمر رساند اما او با رقم زدن صحنه‌ای، به نماد بازیکن بی‌کیفیت در فوتبال ایران تبدیل شد؛ جایی که به زیبایی توپ را کنترل کرد، دروازه‌بان را از پیش رو برداشت و سپس در برابر دروازه خالی توپ را به ناکجا آباد فرستاد اما جونیور روز گذشته و در روزی که توسط هافبک‌های خود به خوبی تغذیه شد در امر گلزنی و حتی ایجاد خطر روی دروازه حریفان ناکام بود.

بدون‌شک و به عقیده بسیاری از کارشناسان جونیور یکی از ضعیف‌ترین خارجی‌هایی است که در چند سال اخیر به پرسپولیس آمده و خود کالدرون هم به این موضوع اذعان داشته که جونیور نهمین گزینه وی بوده است اما اینکه تا چه زمانی سرمربی آرژانتینی قصد دارد به شماره ۷ خود فرصت دهد و از وی در ترکیب اصلی استفاده کند، مشخص نیست اما چیزی که واضح است توانایی منحصر به فرد جونیور در از دست دادن فرصت‌ها و موقعیت‌های ایده‌آل گلزنی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied