شمانیوز
شما نیوز

واکنش ستاره رئال‌مادرید به بازگشت مورینیو

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، در مصاحبه پیش از دیدار حساس این تیم مقابل گالاتاسرای حمایت کامل خود را از زین الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها، اعلام کرد.

واکنش ستاره رئال‌مادرید به بازگشت مورینیو

رئال مادرید فردا در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف گالاتاسرای خواهد رفت. کهکشانی ها در دو بازی قبلی خود در هفته اول با سه گل از پاری سن ژرمن شکست خورده بودند و در هفته دوم نیز در حالی که تا دقایق پایانی از حریف نه چندان قدرتمند خود یعنی کلوب بروژ عقب بودند، در نهایت به کسب تساوی رضایت دادند. آن ها حالا تنها با یک امتیاز در قعر جدول گروه خود قرار گیرند. رئالی‌ها در حالی فردا مهمان گالاتاسرای خواهند بود که این دیدار می‌تواند تاثیر بسزایی در صعود یا عدم صعود این تیم به دور بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. سرخیو راموس دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حساس فردای رئال مادرید مقابل گالاتاسرای شرکت کرد.

شایعات مربوط به زیدان: زیدان شایسته احترام بیشتری است. او تاکنون هر کاری برای این باشگاه انجام داده است. ما باید تصویر یک تیم متحد را از خود نشان دهیم و با پیروزی در بازی فردا نشان دهیم که رئال مادرید همیشه می تواند برگردد. ما تنها به پیروزی فکر می‌کنیم. برای صحبت درباره اینکه زیدان اینجا را ترک می کند یا در جمع ما باقی خواهد ماند، فرصت داریم اما امیدوارم که زیدان در جمع ما بماند. او کارهای فوق‌العاده در تاریخ این باشگاه انجام داده و لایق احترام و ارزش بیشتری است.

رئال مادرید در شروع مسابقات مشکل دارد: شما باید واقع بین باشید. تیم ما خیلی خوب بازی نمی کند و همین موضوع کار را برای نتیجه گیری دشوار می‌کند. ما همیشه در شروع بازی‌ها با مشکل مواجه می‌شویم اما لازم است که به تلاش خود ادامه دهیم تا این اتفاق تکرار نشود. در دقایق ابتدایی بازی به مایورکا می توانستیم بهتر عمل کنیم اما به شکل عجیبی وقت را هدر دادیم. در فوتبال شما باید هدف درستی برای خود تعیین کنید؛ اتفاقی که در مورد تیم ما هنوز به درستی رخ نداده است.

تاثیر شایعات حضور مورینیو روی زیدان: ما خودمان زیدان را داریم. او تنها کسی است که می تواند در راه مقابله با ترس ها به ما کمک کند. زیدان به خوبی می داند که این نتایج هستند که مهم ترین چیز تلقی می شوند. ما نباید خیلی به انتقادات و تعریف ها گوش دهیم. رئال مادرید تنها باید روی عملکرد خود تمرکز کند تا نتایجی به دست آید که باعث خوشحالی ما و هواداران شود. ما هم اکنون تنها به بازی فردا فکر می‌کنیم و می‌خواهیم در این دیدار حساس پیروز شویم. در فوتبال شما با گل زدن زنده هستید؛ این موضوعی است که ما آن را فراموش کرده ایم. می‌خواهیم در بازی فردا با حفظ آرامش یک بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

رویارویی با رادامل فالکائو: او یک قاتل بزرگ است. ما از حضور او در بازی فردا مطمئن نیستیم چرا که شنیده ام چند هفته‌ای را به دلیل مصدومیت از میادین به دور بوده است. اما با این وجود فالکائو مقابل هر تیمی یک تهدید بزرگ محسوب می شود.

دیدار برابر گالاتاسرای در ترکیه: من به این کشور تبریک می گویم چرا که همیشه در این جا یک فضای بسیار فوق العاده وجود دارد. ما از حضور در اینجا خوشحال هستیم. من نمی‌خواهم نظر کسی را در این باره تغییر دهم اما چیزهایی که ما از درون تیم آن را می‌بینیم قطعاً شما از بیرون نمی‌توانید آن را درک کنید. شما روزنامه‌نگار هستید و در مواقعی حتی اطلاعاتی بیشتر از خود ما دارید. از نظر من ما باید در یک سری جزئیات موفق تر عمل کنیم تا نتایج ضعیف گذشته تکرار نشود. گالاتاسرای در خانه بازی می‌کند و این موضوع می تواند اعتماد به نفس خوبی به آنها بدهد. اما تجربه های موفق گذشته در لیگ قهرمانان نیز به ما آرامش می دهد تا بتوانیم عملکرد خوبی از خود ارائه دهیم و در نهایت پیروز شویم. تنها موضوع مهم در دیدار فردا برای ما پیروزی خواهد بود. ما باید برنده شویم و نشان دهیم که رئال مادرید همیشه برمی گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied