شمانیوز
شما نیوز

واکنش بنی‌تمیم به میزبانی تهران از جام‌جهانی کشتی

سرپرست سابق فدراسیون کشتی به مستندات فدراسیون کشتی در مورد معرفی تهران به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی واکنش نشان داد.

واکنش بنی‌تمیم به میزبانی تهران از جام‌جهانی کشتی

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایسنا:حمید بنی تمیم در واکنش به مستندات فدراسیون کشتی در مورد معرفی تهران به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی گفت: از فدراسیون بخاطر اینکه بخشی از مستنداتی که من به آن اشاره کرده بودم را حتی بصورت گزینشی منتشر کرد، تشکر می‌کنم.

 

وی ادامه داد:همانطور که گفته بودم در آخرین روز سال ۹۷ توافقی را با مسوولان استان خوزستان انجام داده بودم تا بتوانم مسابقات جام جهانی را از تهران به خوزستان ببرم اما چون به فاصله چند روز پس از این توافق، وزارت ورزش سرپرست جدیدی برای فدراسیون تعیین کردند، دیگر فرصت مذاکره و مکاتبه با اتحادیه جهانی کشتی فراهم نشد و طی این پنج، شش ماه نفرات بعدی هم در این زمینه اقدامی نکردند. در حالی که برخلاف اعلام فدراسیون تغییر میزبان با مذاکره با اتحادیه جهانی و در زمان مناسب ممکن بود اما به هر حال انجام نشد.

بنی تمیم تصریح کرد:اما سوال اصلی من از مسوولان فدراسیون این بود که چرا شما که شهریورماه آمدید، میزبانی جام جهانی در تهران را تایید کردید یک ماه بعد رفته‌اید و یک میلیارد تومان از خوزستان پول گرفته‌اید؟ چرا الان هم این پول را بر نمی‌گردانید؟ شما که می‌گویید شش هفت بانک را برای اسپانسری هماهنگ کرده‌اید، چرا از خوزستان محروم تحت عنوان اینکه مسابقه برای شماست، برای تهران پول گرفته‌اید؟

وی خاطرنشان کرد: به عنوان عضو سابق تیم ملی با سابقه شش سال مدیریت اجرایی در کشتی،از مسؤولان فعلی می‌خواهم به جای دشمن تراشی،تلاش کنند اعتبار کشتی زیر سوال نرود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied