شمانیوز
شما نیوز

در رختکن بارسلونا چه خبر است!

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا مدعی شد هدف آنها در فصل جاری فتح لیگ قهرمانان است.

در رختکن بارسلونا چه خبر است!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: بارسلونا در سال های اخیر در دیدارهایی عجیب و در حالی که در دور رفت پیروزی های پر گلی به دست آورده بود، برابر رم و لیورپول مغلوب شده و با لیگ قهرمانان وداع کرده است. آرتورو ویدال اذعان داشت برای موفقیت در این رقابت ها باید بارسلونا از نظر فیزیکی تبدیل به تیمی قدرتمند شود. وی همچنین در مورد آموخته های خود از آنتونیو کونته و پپ گواردیولا صحبت کرد.

آرتورو ویدال گفت: "تیمی که از نظر بدنی قوی تر باشد، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد. وجود بازیکنان با استعداد باعث می شود شما قهرمان کشور خود شوید، اما شرایط فیزیکی قوی به شما کمک می کند تا در لیگ قهرمانان اروپا موفق شوید. بارسلونا باید فاتح تمامی جام ها شود، اما ما در رختکن در مورد موفقیت در لیگ قهرمانان صحبت می کنیم. فکر می کنم امسال می توانیم این کار را انجام دهیم. من در بهترین تیم جهان بازی می کنم و می خواهم قهرمان شوم.

شایعات کار کردن با کونته و انتقال به اینتر؟ حضور کونته برای رشد من ضروری بود. کونته در دوران ورزشی خود کمی شبیه من بود و او به من هم دفاع کردن و هم بازی هجومی را آموخت. پپ گواردیولا نیز چیزهای زیادی به من در مورد نگرش به فوتبال، آموزش و این موضوع که پاس ها همیشه باید ساده و سریع باشند، یاد داد."

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied